  • Data: 2011-10-31 22:53:31
    Temat: Re: Wielkie macanie.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 31, 3:59 pm, " StaM" <k...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Marek <m...@g...com> napisa (a):

    > Przestancie sie w koncu mobbingowac tutaj. Dajcie tez spokoj czlowiekowi,
    > ktory ma swoj styl pisania. Nie trzeba od razu sadystycznie sie obrzucac
    > wyzwiskami.

    Zauwaz, ze do tej pory nikomu w tym watku - i w paru innych - nie
    przeszkadzalo to, co pisal niejaki "tonieja" o "pisdzie", tylko
    najbardziej przeszkadza to, ze ja podpisuje sie jako zawodowy
    fotograf, czyli tu gdzie mieszkam i pracuje, professional
    photographer, co jest jak najbardziej prawdziwe od dziesiecioleci.
    Bylem pewien, ze nikomu te posty nie beda przeszkadzac i bylem pewien,
    ze jesli ja na to zwroce uwage, to dopiero wtedy znajdzie jakas
    szmata, ktorej bedzie przeszkadzalo, to co ja napisze.
    To jest wlasnie ta polska "mendalnosc" i kurewstwo na ktora od dawna
    zwracam tu uwage.