  • 1. Data: 2012-02-28 09:59:13
    Temat: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7
    Od: crush <c...@i...pl>

    Witam,

    Pytanie jedno i dotyczące sensu przesiadki z Windows XP na Windows 7.
    Komp to stary laptop Acer działający na Pentium M Dothan 1,7GHz i 2GB
    ramu DDR2 z niezależną grafiką ATI (ma swoją pamięć). Pytanie do tych,
    którzy robili stawiali na tym Windows 7: Jak to chodzi? Jest sens?
    zostanie cokolwiek wolnych zasobów na podstawowy zestaw aplikacji typu
    OpenOffice, Firefox, Aimp i jakiś przyzwoity antywirus? Czy ten proc to
    uciągnie? Pytam na tej grupie bo zasadniczo pytanie dotyczy sprzętu.

  • 2. Data: 2012-02-28 10:03:46
    Temat: Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    crush nabazgrał(a):

> [...]
    > Aimp i jakiś przyzwoity antywirus? Czy ten proc to uciągnie? Pytam na tej
    > grupie bo zasadniczo pytanie dotyczy sprzętu.

    Bez problemu działałem na takim lapku tylko że miałem Pentium M 1.5GHz więc
    na 1.7GHz będzie jeszcze lepiej :) jedyne co zrób to zmniejsz fajerwerki
    graficzne w W7, poza tym zero problemów.

  • 3. Data: 2012-02-28 10:11:48
    Od: szyk <s...@o...pl>

    Procek i pamięć wystarczająca. Ale koniecznie sprawdź stery do Ati, bo
    tu może być problem. Jeśli to łącze AGP i ATI seri HD to jest firmowy
    HotFix i wtedy powinno być ok. Jak to starsza grafa to Win7 raczej nie
    pójdzie.

  • 4. Data: 2012-02-28 10:19:41
    Od: crush <c...@i...pl>

    W dniu 2012-02-28 11:03, Chris pisze:
    > crush nabazgrał(a):

    > Bez problemu działałem na takim lapku tylko że miałem Pentium M 1.5GHz
    > fajerwerki graficzne w W7, poza tym zero problemów.

    Skoro tak to chyba warto się tym zainteresować :) Dzięki za reakcję.

  • 5. Data: 2012-02-28 10:31:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "crush" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Aimp i jakiś przyzwoity antywirus? Czy ten proc to uciągnie? Pytam na tej
    > grupie bo zasadniczo pytanie dotyczy sprzętu.

    kompletna głupota, ja te wszystkie 7 i visty z notebooków
    ludziom wywalam na rzecz xp, komputer o niebo lepiej chodzi

    choćby rozmiary porównaj xp 1gb, 7 20gb
    tylko na to patrząc wiadomo że musi dużo wolniej chodzić

    erator/

  • 6. Data: 2012-02-28 10:40:51
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > kompletna głupota, ja te wszystkie 7 i visty z notebooków
    > ludziom wywalam na rzecz xp, komputer o niebo lepiej chodzi
    >
    > choćby rozmiary porównaj xp 1gb, 7 20gb
    > tylko na to patrząc wiadomo że musi dużo wolniej chodzić

    Wszystko zależy jaki jest powód tej przesiadki. Szybkość działania na
    pewno ucierpi, ale może zadającemu pytanie zależy bardziej na jakiejś
    funkcjonalności? Wartoby sprecyzować powód.
    S.

  • 7. Data: 2012-02-28 10:44:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    szyk nabazgrał(a):

> [...]
    > i wtedy powinno być ok. Jak to starsza grafa to Win7 raczej nie pójdzie.

    Stara grafa ATI 9700 64MB wersja mobile ... bez problemu :)

  • 8. Data: 2012-02-28 14:56:16
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > ramu DDR2 z niezależną grafiką ATI (ma swoją pamięć). Pytanie do tych,
    > którzy robili stawiali na tym Windows 7: Jak to chodzi? Jest sens?

    sens niewielki chyba ze instalujesz wersję o zmniejszonej legalności dla
    celów edukacyjno-poznawczych. Kupowanie systemu gdy jego wartość przekracza
    wartość sprzętu mija się z celem.

  • 9. Data: 2012-02-28 17:59:26
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kompletna głupota, ja te wszystkie 7 i visty z notebooków
    > ludziom wywalam na rzecz xp, komputer o niebo lepiej chodzi

    Nawet na stacjonarnych kompach XP jest wciąż bardzo popularny, udział XP w
    rynku to wciąż ponad 40%:
    http://pclab.pl/news48627.html

  • 10. Data: 2012-02-28 18:07:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/02/2012 17:59, maX wrote:

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet na stacjonarnych kompach XP jest wciąż bardzo popularny, udział XP
    > w rynku to wciąż ponad 40%:
    > http://pclab.pl/news48627.html

    Jak zwykle zależy gdzie i kogo zapytasz:

    http://store.steampowered.com/hwsurvey

    Windows XP 32 bit 17.26%
    Windows XP 64 bit 1.21%

    --