    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wieczne LEDy vs rzeczywistość
    Date: Mon, 25 Feb 2019 18:22:55 +0100

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-02-24 o 13:13, J.F. pisze:

    >Chodziło mi o podobne do tych:
    >https://www.google.pl/search?q=lampa+led+50w&tbm=is
    ch&source=hp&sa=X&ved=2ahUKEwjAlZvkr9XgAhUdAxAIHSx-D
    akQsAR6BAgBEAE&biw=1171&bih=886

    >Jedna z lamp też tak dogorywała. Zaczęła migać z f ok 5Hz i po kilku
    >dniach zdechła. Druga bez efektów specjalnych. Jeden z pasków się
    >ledwo żarzył zaraz po włączeniu.

    Te to inna para kaloszy - 50W na tak maly LED/COB to sporo, wiec nie
    dziwne, ze sie przegrzewaja.
    Co prawda producent taki COB wypuszcza, wiec niby powinny wytrzymac.

    Tego typu mam tylko jeden, i to to chyba raptem 10W - jakos dziwnie
    ciemno swieci.
    Chinczyki wstydu nie maja :-)

    >Świetlówki przy takich LEDach są nie do zajeżdżenia :-)

    Zajechalem bardzo prosto - w imie unijnych przepisow wkrecilem w
    lazience.
    Rok i do zwrotu. One nie lubia startow ..

    J.