  • 1. Data: 2012-05-17 10:17:50
    Temat: Więcej kamery w aparacie
    Od: "ibizarre" <i...@N...gazeta.pl>

    Jestem na etapie wyboru aparatu z aspiracjami. Byłem zdecydowany na Lumixa
    LX5. Niestety nie posiada on pewnej funkcji na której mi zależy. Z uwagi, że
    aparatem również filmuję, potrzebuję urządzenia z funkcją pauzy w trakcie
    filmowania. LX5 niestety nie posiada tej funkcji. Czy mógłby ktoś mi wskazać
    podobnej klasy aparat posiadający tę funkcję. Niestety w specyfikacjach
    aparatatów i w testach ten temat jest pomijany.

    Pzdr
    ibizarre

  • 2. Data: 2012-05-17 22:35:20
    Temat: Re: Więcej kamery w aparacie
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Z uwagi, że aparatem również filmuję, potrzebuję urządzenia
    > z funkcją pauzy w trakcie filmowania.

    Sam filmuję kamerą która nie ma pauzy ;-)
    Pliki na karcie SD, pocięte na ujęcia, można łączyć (jeśli ktoś tego
    koniecznie potrzebuje) na etapie montażu ale zwykle pozostają tak jak sie
    nagrały. Łatwiej się operuje setką plików niż jednym dużym.

  • 3. Data: 2012-05-21 12:22:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 May 2012, Marcepan wrote:

    [...do ibizarre ...]

    > Sam filmuję kamerą która nie ma pauzy ;-)

    Problemem kompaktow jest fakt, że wyłaczenie wiaże się z zablokowaniem
    kolejnego właczenia do zakończenia zapisu na karcie.
    Nie wiem jak kamera o której piszesz ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2012-05-22 12:07:55
    Od: "Aleksandra Wnuk" <i...@g...pl>

    Przy długich filmach także montuję pojedyncze klipy w całość na kompie,
    jednak czasem robię krótkie filmiki typu "spacer z synem po parku" i wtedy
    montażu dokonuję już w trakcie filmowania. Do tej pory używałem do tego
    telefonów (SE C510, SE Elm, niestety modele z androidem już tej funkcji nie
    mają).

  • 5. Data: 2012-05-22 12:12:21
    Od: "ibizarre" <i...@g...pl>

    Poszerzę pytanie.
    Na forum pewnie każdy posiada jakiegoś kompakta, więc proszę o informację,
    czy jego aparat ma funkcję pauzy przy filmowaniu. Wiem, że Lumixy jej nie
    mają. Proszę o informację właścicieli innych marek.

    Pzdr
    ibizarre

  • 6. Data: 2012-05-22 17:01:34
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    W dniu 22.05.2012 12:12, ibizarre pisze:

    > Proszę o informację właścicieli innych marek.

    Najtańszy Canon nie ma.
    Acz pewnie jakby się chłopaki od CHDK postarali, to można by zrobić.

    BTW, mi bardzo przeszkadza ograniczenie pojedynczego pliku do 1 godziny.

    --
    P,
    M.