  • 1. Data: 2013-08-13 22:51:12
    Temat: Widział ktoś coś takiego?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://allegro.pl/opel-astra-g-2-ii-uszkodzona-zdeko
    mpletowana-i3471373021.html

    http://tiny.pl/hzxjx

  • 2. Data: 2013-08-13 23:07:33
    Temat: Re: Widział ktoś coś takiego?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 13.08.2013 22:51, megrims pisze:
    > http://allegro.pl/opel-astra-g-2-ii-uszkodzona-zdeko
    mpletowana-i3471373021.html

    > http://tiny.pl/hzxjx
    wygląda na oszustwo. dokładnie mówiąc, mam poważne przypuszczenia że
    auto jest "bite" a w opisie wyraźnie stoi - bezwypadkowe!
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-08-13 23:11:08
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-08-13 22:51, megrims pisze:
    > http://allegro.pl/opel-astra-g-2-ii-uszkodzona-zdeko
    mpletowana-i3471373021.html

    > http://tiny.pl/hzxjx
    Wielokrotnie...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 4. Data: 2013-08-14 02:45:00
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/opel-astra-g-2-ii-uszkodzona-zdeko
    mpletowana-i3471373021.html

    > http://tiny.pl/hzxjx

    kolega widze wrocil z emigracji z bangladeszu :P
    ew rozmrozili kolege z lodowca :)
    bo u nas w prl bis takie rzeczy na porzadku dziennym ...

  • 5. Data: 2013-08-14 07:02:51
    Temat: Re: Widzia? kto? co? takiego?
    Od: Weko <w...@w...pl>

    W dniu 2013-08-14 02:45, misiek pisze:
> [...]
    >

    > kolega widze wrocil z emigracji z bangladeszu :P
    > ew rozmrozili kolege z lodowca :)
    > bo u nas w prl bis takie rzeczy na porzadku dziennym ...

    ja nie widziałem, o co chodzi?

  • 6. Data: 2013-08-14 08:35:54
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Weko" <w...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > ja nie widziałem, o co chodzi?
    Jak o co chodzi? Kupujesz te papiery, a potem kradniesz dokładnie takie samo
    auto, wstawiasz numery nadwozia, które jak widac na zdjęciu są bezwypadkowe
    i już masz tanie auto.
    Tak to wygląda w tym kraju, gdzie 99% to sami katolicy, a kawały o
    polakach-złodziejach obruszaja cały naród.

  • 7. Data: 2013-08-14 09:10:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.08.2013 23:07, ToMasz pisze:
    > wygląda na oszustwo. dokładnie mówiąc, mam poważne przypuszczenia że
    > auto jest "bite" a w opisie wyraźnie stoi - bezwypadkowe!

    Tyyyyy, dobre oko masz, ja nawet bym nie przypuszczał. :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 8. Data: 2013-08-14 09:20:17
    Od: marsel <marcin@pl>

    Do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko przedniej szyby z nakleją.

  • 9. Data: 2013-08-14 11:00:34
    Od: Weko <w...@w...pl>

> [...]
    > bezwypadkowe i już masz tanie auto.
    > Tak to wygląda w tym kraju, gdzie 99% to sami katolicy, a kawały o
    > polakach-złodziejach obruszaja cały naród.

    ja myślałem że ktoś złoma rozczłonkował we własnym zakresie i teraz
    sprzedaje papiery żeby pozbyć się z ewidencji na niego

  • 10. Data: 2013-08-14 12:18:00
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-08-14 11:00, Weko pisze:

    > ja myślałem że ktoś złoma rozczłonkował we własnym zakresie i teraz
    > sprzedaje papiery żeby pozbyć się z ewidencji na niego

    To czemu z grodzią?