  • Data: 2011-12-09 13:12:21
    Temat: Re: Widerejestratory cd.
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-12-2011 12:48, T. pisze:
    > W przepisie stoi, że nie wolno zmieniać pasa, jeśli ten nie jest wolny.
    > Kamerzysta jechał swoim pasem, a tu ktoś wali na jego pas i od razu hamuje.

    W przepisie stoi też m.in że nie wolno wyjeżdżać z podporządkowanej,
    jeśli główna nie jest wolna - w ten oto sposób będziesz stał kilka
    godzin czekając aż korek na głównej się rozluźni.
    Sam kamerzysta to frustrat i ormowiec, któremu przeszkadzają wszyscy
    szybsi "z lewego" o czym nie omieszkał wspomnieć. Z reszta swoje
    frustracje ujawnia niemal na wszystkich filmach, choćby tym z wjazdem do
    garażu. Mam nadzieje, że ktoś kiedyś go przyblokuje i sklepie mu ryja.

    > Kierowca Skody mógł zwolnić i wjechać wtedy, kiedy nie zagraża nikomu, a nie
    > wpieprzać sie na siłę.

    Gdzie tam widzisz Skodę?

    --
    Paweł