  • 1. Data: 2009-12-25 08:27:21
    Temat: Wideo rozmowy
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Witam
    Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do
    wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

    orcio

  • 2. Data: 2009-12-25 09:57:56
    Temat: Re: Wideo rozmowy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "orcio" napisał:

    > Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do wideo
    > rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

    Trzy lata temu konsultatnt w Orange usiłował mnie namówić na przedłużenie
    cyrografu, kusząc Sagemem my600x z "panie, najnowszą technologią 3G". Aparat
    ten miał tylko jedną kamerkę VGA umieszczoną z tyłu (?!), przez którą co
    prawda ponoć dało się nawiązać wideorozmowę, ale sens takiego używania był
    co najmniej wątpliwy. Trochę tego plącze się na (za przeproszeniem) Allegro,
    ale jak wynika z niedawno zakończonych aukcji - chętnych brak.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-12-25 11:44:04
    Od: ".z." <a...@a...pl>

    orcio pisze:
    > Witam
    > Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do
    > wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

    Nokia E51

  • 4. Data: 2009-12-26 12:16:51
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 25-12-2009 09:27, orcio pisze:

    > Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do
    > wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

    A z ciekawości, skąd takie pytanie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2009-12-26 13:54:25
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Piotr M pisze:

    > A z ciekawości, skąd takie pytanie?

    Obecnie telefony są wyposażane w matryce cyfrowe oraz w modemy 3G. W
    zasadzie każdy telefon wyposażony w modem 3G i odpowiednio wydajny
    procesor może posiadać taką funkcje odbioru rozmów wideo. Dlatego
    chciałem dowiedzieć się którzy producenci z tego korzystają.

    orcio

  • 6. Data: 2009-12-27 01:06:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    orcio pisze:

> [...]
    > procesor może posiadać taką funkcje odbioru rozmów wideo. Dlatego
    > chciałem dowiedzieć się którzy producenci z tego korzystają.

    Mój starszy telefon SE (jakiś Z klapką), który leży w szufladzie
    nieużywany ma taką funkcję.
    Nowszy, W 580i nie ma takiej opcji.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-12-27 20:47:46
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2009-12-26 13:16, Piotr M pisze:

    > A z ciekawości, skąd takie pytanie?

    do podobnych rozmów telefonicznych?
    - !!!!
    - Ależ kochanie w pracy byłem do późna.
    - !!!!
    - Nie no widocznie palcem kamerę zasłoniłem i nie było widać...
    - !!!!!!!!
    - No przecież mówiłem że od dawna się z nią nie spotykam, skąd te
    przypuszczenia?

    ;-)

  • 8. Data: 2010-01-18 03:06:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "orcio" napisał:

    > Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do wideo
    > rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

    Motorola V9.

    JoteR