  • 1. Data: 2009-12-25 11:48:43
    Temat: Dual Sim z WiFi?
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Hmmm, szukam telefonu klasy nokie e51/e52 z dual simem i wifi...

    Poradzcie cos...

    Jak na razie to poznajdowalem jakies myPhony (ale bez wifi, za to niska
    bardzo cena jak naobsluge dual sim, bo i za 300 pln mozna miec) i
    jakiegos samsunga za ok. 500 ale bez wifi tez.

    A ostatnio nie wyobrazam sobie telefonu bez wifi... :)

  • 2. Data: 2009-12-25 11:51:45
    Temat: Re: Dual Sim z WiFi?
    Od: Olisa <o...@p...onet.pl>

    Motylek pisze:
> [...]
    > jakiegos samsunga za ok. 500 ale bez wifi tez.
    >
    > A ostatnio nie wyobrazam sobie telefonu bez wifi... :)

    http://allegro.pl/listing/search.php?string=wifi+dua
    l&from_showcat=1&category=165

  • 3. Data: 2009-12-25 12:24:23
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Olisa napisał:

    > http://allegro.pl/listing/search.php?string=wifi+dua
    l&from_showcat=1&category=165

    Hmmm, ale to ja nie wiem, czy mozna zaufac takim chinskim produktom?

    Znaczy, czy one dzialaja...

  • 4. Data: 2009-12-25 12:30:12
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    W dniu 2009-12-25 12:48, Motylek pisze:
> [...]
    > jakiegos samsunga za ok. 500 ale bez wifi tez.
    >
    > A ostatnio nie wyobrazam sobie telefonu bez wifi... :)

    myPhone to zdecydowanie nie jest klasa Nokii e51/e52, ale poza nimi
    pozostaje chyba tylko Acer/Eten DX900. (2200 zł na Allegro)

    --
    monowalker

  • 5. Data: 2009-12-25 12:46:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Motylek" napisał:

    > Jak na razie to poznajdowalem jakies myPhony (ale bez wifi,

    No przecież kilkanaście wątków temu nazad nasz nieoceniony iJanek
    przezentował takie ustrojstwo - Tiger G3. I Dual-SIM i Wi-Fi (co prawda
    tylko 802.11b) i cena... ;->

    JoteR