  • 1. Data: 2009-12-25 00:15:10
    Temat: Internet na kartę?!
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    Hej!

    Przejrzałem propozycje operatorów i chyba Play jest najlepsze cenowo,
    jeśli chodzi o internet na kartę, a może któryś operator czymś się nie
    chwali?

    Modem mam swój, potrzebuję starter i doładowywać...

    TL

  • 2. Data: 2009-12-25 09:38:38
    Temat: Re: Internet na kartę?!
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    S P 1 Q X L pisze:
    > Hej!
    >
    > Przejrzałem propozycje operatorów i chyba Play jest najlepsze cenowo,
    Pytanie czy jesteś w zasiegu _PLAY_

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-12-25 12:03:16
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-25 01:15, S P 1 Q X L pisze:
> [...]
    > chwali?
    >
    > Modem mam swój, potrzebuję starter i doładowywać...

    Play jest faktycznie najlepsze cenowo, ale jest najgorsze jakościowo.
    Ludziska rzuciły się ( w tym ja również ) na pakiety play-on-line w
    telefonie i wszystko im się klopsuje. Transfer zamiera po wykorzystaniu
    jakiegoś limitu. To można rozwiązać łącząc się przez darmowe proxy. Ja
    polecałbym takie rozwiązanie: kup Play Fresh, wykup odpowiedni dla
    Ciebie pakiet play-on-line w telefonie i włóż kartę do modemu.

    Zyskujesz możliwość korzystania z EDGE, tam gdzie nie ma zasięgu 3G. Ja
    wychodzę z założenia, że lepiej się w ogóle połączyć niż nie połączyć
    się wcale. Jak nie idzie po 3G, zawsze można spróbować po 2G. W
    play-on-line nie ma takiej możliwości.

    Dla niektórych problemem jest przekładanie karty z modemu do telefonu w
    celu naładowania konta w Play Fresh. Jako, że numer 102 ( służący do
    ładowania konta przez modemy w play-on-line ) działa tylko w usłudze
    play-on-line, a we Freshu już nie. Karta się rysuje, można ją złamać
    itd. itp. Rozwiązaniem jest zainstalowanie programu, który umożliwi
    korzystanie z kodów USSD. Ja zainstalowałem na ten przykład program
    TopNetInfo. ( w razie potrzeby znajdziesz w googlach ) a jeśli nie to
    napisz do mnie na priv to Ci podeślę( mail w sigu )

    Moje rozwiązanie na mobilny internet: Play Fresh + wykupiony odpowiedni
    pakiet + blokada transferu poza Play + modem HPSDA + TopNetInfo;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |