  • Data: 2010-08-07 19:24:28
    Temat: Re: Wibracja aparatu
    Od: Piter <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sie, 20:54, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > nie bierz takich uwag do siebie, to jest Internet (czyli dziki zachód).
    >
    > Co do pytania - ten aparat ma system stabilizacji obrazu oparty na
    > żyroskopach (Super SteadyShot) . To jest system mechaniczny i mógł się
    > zepsuć - efektem może być np. matryca ruszająca się w środku aparatu.
    > Jeżeli zepsuło się sterowanie, to mogą to być też wibracje. System
    > używany przez Sony był dobrze przetestowany w 2008, ale w dużych
    > aparatach - a to jest _chyba_ jeden z pierwszych kompaktów Sony z tym
    > konkretnym systemem.
    >
    > B.

    Dziękuję za odpowiedź. Jak pokazuje strona:

    http://www.photographyblog.com/news/sony_cyber_shot_
    dsc_t20_problem/

    Podobny problem dotyczy modelu DSC-T20 (mój model to T2, jak tutaj:
    http://www.ceneo.pl/961632)

    Dołączam też informacje ze spodu aparatu:

    SONY CORP. MADE IN JAPAN
    DIGITAL STILL CAMERA SKD
    DSC-T2 = 3.6V (3,6V)
    1602675

    Zatem trzeba zadzwonić do supportu Sony, ewentualnie przejrzeć warunki
    gwarancji - w jaki sposób jest realizowana i kto pokrywa koszty.

    Odnosząc się do posta Pana Pawel_sm - gdyby Pan nie zauważył post
    otwierający temat na forum przedstawianym w pierwszym linku od góry
    jest identyczny do tego tutaj. Wniosek - ja jestem autorem obydwu
    wiadomości.

    Pozdrawiam.