  • Data: 2011-09-05 19:16:29
    Temat: Re: Wiarygodność HDTune
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-05 21:08, Rafał Łukawski pisze:
    > Tylko co to udowadnia??

    Że program HD Tune jest niewiarygodny.

    To że nie chcesz używać HDTune, coś jeszcze?

    J/W

    > HDTune sam się nie odwołuje do dysku, kto wie co tam robiłeś i nie
    > zapuściłeś jedynej słusznej wyroczni, jaką jest własnie program
    > producenta...

    Nic nie robiłem. Dysk był pusty, zapuściłem z CD pakiet Ultimate Boot CD
    i odpaliłem HD Tune. A wiesz, że jakoś mam większe zaufanie do programu
    producenta. W programie producenta można z dyskiem zrobić wszystko ( low
    level format, zmiana szybkości pracy, odczyt SMARTa, wymiana firmware )
    HD Tune to tylko prymitywny test odczytu poszczególnych sektorów. Jak
    się uda odczytać: zielony kwadracik, nie uda się: czerwony. Długo
    używałem HD Tune i różnie to z nim było. Czasami SMART'a nie potrafił
    odczytać, mimo, że program producenta doskonale sobie z tym poradził.
    Nie mam do tego programu zaufania.

    tyle ze on skanuje co najmniej kilka godzin (tyle czekales
    > w sklepie?)

    Trwało to godzinę czasu ( całkowity test ) dysk to 20GB Mitsumi;)