  • Data: 2017-01-02 21:53:12
    Temat: Re: WiFi w domu [cross]
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Robert Wańkowski, 02 sty 2017 w news:586aabfd$0$648$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Czyli te Access Point-y?

    No właśnie. Niedługo też będę musiał się zająć podobnym problemem. Ktoś
    mi podpowiedział, że AP połączony bezprzewodowo z głównym routerem
    załatwi sprawę - router na partere, AP na piętrze.
    Ale ja czegoś nie rozumiem. Załóżmy, że sam router sieje sygnał po domu,
    który dociera na piętro, ale jest dość słaby. Czy urządzenia łączące się
    na piętrze będą miały gorsze parametry łącza internetowego z powodu
    słabszego sygnału? Dla mnie te "paramtery" to DOWN/UP i ping :)
    Jeśli tak, to co pomoże tu AP połączony bezprzewodowo? Przecież on będzie
    się łączył z routerem na tym samym słabym sygnale wifi. Więc wąskie
    gardło nadal pozostanie i, choć AP poprawi propagację sygnału na piętrze,
    to ww. "parametry" internetu dla urządzeń na piętrze się nie zmienią. Czy
    jednak wygląda to inaczej?