    From: "W.P." <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: WiFi USB udajace dysk?
    Date: Tue, 29 Jun 2010 21:23:01 +0200

    Użytkownik Paweł napisał:

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie.

    Oj, nie, więc wypluję listę pytań:

    1). hardware (procesor/SoC)?, co jeszcze jest na płytkach,
    2). płytka - gotowiec czy własne opracowanie,
    3). interfejsy fizyczne na różnych wersjach płytki,
    4). software - Linux/proprietary/? - jakie środowisko deweloperskie,
    5). koszt w zależności od wersji,
    6). dostępność w zależności od wersji,

    W.P.

> [...]
    > bardzo mało miejsca, nie szumi w niej wentylator a co najważniejsze jest
    > w zasadzie całkowicie bezobsługowa.
    >
    > Interfejs LAN-USB służy właśnie do wyświetlania obrazu z kamer GSM na
    > typowej ramce cyfrowej. Czasami również używa się go do wyświetlania
    > informacji telemetrycznych dotyczących pracy jakiś urządzeń np.
    > serwerów, pomp itp. lub wyświetlania reklam.
    >
    > Wersja GSM-USB lub WiFi-USB w zależności od wpisanego firmware może być
    > kamerą lub urządzeniem współpracującym z ramką cyfrową. Ma identyczną
    > funkcjonalność jak interfejs USB-LAN. Jednak dane pobierane są

    Coraz ciekawiej... :)