  • Data: 2010-06-29 13:04:34
    Temat: Re: WiFi USB udajace dysk?
    Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem pod wrażeniem (sporym), ale CO (technicznie) to jest????
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie.

    Zajrzyj na http://pub.telekamera.net/
    Dostępny jest tam obraz z kamer GSM. Ze względu na ograniczone
    możliwości łącza, kamery przesyłają obraz dość wolno. Na tyle wolno, że
    ramka cyfrowa realizująca tzw. pokaz slajdów może go wyświetlać. Jej
    zastosowanie w pewnych zastosowaniach jest wygodniejsze od PC. Zajmuje
    bardzo mało miejsca, nie szumi w niej wentylator a co najważniejsze jest
    w zasadzie całkowicie bezobsługowa.

    Interfejs LAN-USB służy właśnie do wyświetlania obrazu z kamer GSM na
    typowej ramce cyfrowej. Czasami również używa się go do wyświetlania
    informacji telemetrycznych dotyczących pracy jakiś urządzeń np.
    serwerów, pomp itp. lub wyświetlania reklam.

    Wersja GSM-USB lub WiFi-USB w zależności od wpisanego firmware może być
    kamerą lub urządzeniem współpracującym z ramką cyfrową. Ma identyczną
    funkcjonalność jak interfejs USB-LAN. Jednak dane pobierane są
    bezprzewodowo.

    Paweł