  • Data: 2013-07-02 15:40:33
    Temat: Re: WiFi, USB, i CE...
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-01 15:14, LeonKame pisze:

    > Autoco ? Jakby nie Hitler to w polsce nikt by nie wiedzał jak autostrady
    > wyglądają

    Chyba dość młody jesteś człowieku, bo nie masz zdaje się pojęcia jak
    wyglądały te hitlerowskie autostrady.
    Ja miałem wątpliwą przyjemność jeździć nimi.
    Poza tym, leonie czyżbyś nie wiedział, że Polska powinieneś napisać
    wielką literą? Widzę poważne braki w edukacji. No chyba, że piszesz tak
    z rozmysłem, to wtedy wystawiasz świadectwo o sobie.

    --
    pozdrawiam
    MD