  • Data: 2013-07-02 17:32:56
    Temat: Re: WiFi, USB, i CE...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,
    >Ocipiałeś czy kpisz? Zapomniałeś dziurostradę A4?

    Absolutnie pamietam. Jezdziles po niej w roku 2000 ? Bales sie
    rozpedzic ponad 70 ?
    Nie, wiec wytrzymaly :-)

    No dobra, powinienem napisac raczej 60 lat. Pod koniec degradacja
    szla blyskawicznie.
    No a prawy pas zdegradowal sie jeszcze wczesniej.

    >j.w.

    I co, omijales dziurostrade i wybieralej zwykla krajowke ? :-)

    J.