  • Data: 2017-08-28 09:37:05
    Temat: Re: What are the benefits of this cascode?
    Od: Pcimol <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój angielski jest za słaby aby zrozumieć o co biega autorowi a google
    > wypluło coś takiego:
    > "Mam nadzieję, że "BNC" jest krótkim kablem. Lub bez kabla. Jest zwarty
    > na jednym końcu (impedancja wejściowa emitera ~ 0) i otwarty na drugim
    > (impedancja wyjściowa spustowa ~ infty). Jest to oscylator oscylatora
    > emitowanego za pomocą fal 1/4."
    >
    > co jest dla mnie kompletnie niezrozumiałym bełkotem.

    .... coax na jednym końcu widzi impedancje bliską zeru, na drugim bliską
    nieskończoności. Czyli jest linią długą ćwierćfalową zwartą na jednym
    końcu. Taka linia ma specyficzne właściwości i w tej konfiguracji może
    powstać generator strojony długościa dołączonej linii.

    ->
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_d%C5%82uga