  • Data: 2017-08-27 23:27:51
    Temat: Re: What are the benefits of this cascode?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie pytałem, co to robi, bo sprawa jest prosta, tylko co mu tu
    > wnosi *kaskoda*. Dokładnie to samo wykorzystanie koncentryka miałby,
    > gdyby zamiast wzmacniacza o wspólnej bazie po prawej stronie kabla
    > zastosował rezystor do VCC.

    No nie, jest różnica bo WB daje mu dodatkowe wzmocnienie napięciowe
    które będzie większe niż byłby tam sam opornik.

    >To jest układ na *77kHz*, efekt Millera
    > niczego tu nie ogranicza.
    Ale przy samym oporniku jak proponujesz mógłby się pojawić poza tym taki
    opornik
    bardziej szumi niż wzmacniacz WB w tym miejscu.

    > Zacytuję jedną z analiz:
    >
    > I hope that "BNC" is a short cable.  Or no cable.  It's shorted at one
    > end (emitter input impedance ~0) and open at the other (drain output
    > impedance ~infty).  It's a 1/4 wave tuned emitter oscillator..

    Mój angielski jest za słaby aby zrozumieć o co biega autorowi a google
    wypluło coś takiego:
    "Mam nadzieję, że "BNC" jest krótkim kablem. Lub bez kabla. Jest zwarty
    na jednym końcu (impedancja wejściowa emitera ~ 0) i otwarty na drugim
    (impedancja wyjściowa spustowa ~ infty). Jest to oscylator oscylatora
    emitowanego za pomocą fal 1/4."

    co jest dla mnie kompletnie niezrozumiałym bełkotem.

    --
    Pozdr
    Janusz