    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Date: Wed, 28 Apr 2010 13:27:11 -0700 (PDT)

    On 28 Kwi, 22:19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > Aha, znaczy się Policjant nie zanotował, a wręcz wyperswadował Tobie
    > takie zeznania? Nie no, bez jaj. Przed sądem też tak będziesz się
    > tłumaczył?

    Tak bylo, nie widze wiec powodu by mowic inaczej.

    > Brak tu logiki - najpierw nie wiesz kto mógł prowadzić (choć była to
    > żona), a później dopisek o wspólnym użytkowaniu? Podpisałeś protokół
    > niezgodny z Twoimi zeznaniami?

    Podpisalem. Uwazam, ze zeznania sa zgodne.

    Wiem, ze uzytkujemy auto wspolnie (widzialem nie raz jak zona
    prowdzi).
    Nie mam dowodow na to, ze auto tego dnia uzytkowala tylko moja zona
    (choc wierze, ze uzytkowala je tylko ona).
    Czy to naprawde takie trudne do zrozumienia?

    > Widzisz, daleko mi do udowadniania Twojej winy - jedyne co mnie skłoniło
    > do odpowiedzi, to sprzeczności w tym co napisałeś i to w kwestiach
    > zasadniczych.

    OK, rozumiem. To tez cenna nauka bo przeciez sad moze postrzegac to w
    ten sam sposob.

    --
    pozdrawiam
    amos