  • Data: 2010-04-28 22:21:45
    Temat: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Kwi, 22:13, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:
    > Dlatego, że nawet w głupim poście na grupie sam sobie kilkukrotnie
    > zaprzeczasz.

    Zeznania skladalem 2h temu, wciaz jestem pod wplywem emocji. Nie kazdy
    czlowiek ma zdolnosc zapamietywania wszystkich szczegolow.

    Mistrzem redagowania watkow kryminalnych na skale Dana Browna moze nie
    jestem, jednak nie szukam tutaj ani rozgrzeszenia ani rady jak sie
    wymigac. Pytam jak najlepiej udowodnic prawde.

    Czytam grupe regularnie i wiem jakie jest podejscie do kretaczy. Tez
    tego nie lubie i siedzialbym cicho gdybym mial swiadomosc, ze
    zawinilismy.

    Pwenym osobom jednak oskarzenia przychoda dosc latwo, nawet gdy
    sytuacje znaja tylko z nie do konca spojnego opisu.

    --
    amos