  • 1. Data: 2012-10-09 14:16:04
    Temat: Wezwanie do zaplaty OC TUW
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    w maju 2012 zakupilem samochod
    dzis przyszlo wezwanie do zaplaty (pierwsze pismo od TUW)
    w celu uregulowanie calej skladki OC za kwoty wyzsza niz zaplacilem za
    pakiet w Aviva

    czy jestem zaobowiazany do zaplaty tego OC ? czy tam sie przepisy nie mialy
    pozmieniac ?
    sprzedawca tweirdzil ze po wygasnieciu tej daty nie trzeba nic robic
    rzadaja ode mnie ponad 1tys zl

  • 2. Data: 2012-10-09 14:27:18
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty OC TUW
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Oct 2012 14:16:04 +0200 osobnik zwany Tomasz
    napisał:

> [...]
    > mialy pozmieniac ?
    > sprzedawca tweirdzil ze po wygasnieciu tej daty nie trzeba nic robic

    jakbys napisał po polsku to łatwiej byłoby pomóc.
    Rozumiem, że CO się automatycznie przedłużyło na następny rok?
    Jeśli tak to musisz zapłacić albo pisz do TU, żeby odpuścili.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-10-09 14:28:29
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mialy pozmieniac ?
    > sprzedawca tweirdzil ze po wygasnieciu tej daty nie trzeba nic robic

    czy to mnie ratuje?
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105725,11106685,Koniec
    _z_pulapka_podwojnej_polisy_OC.html

  • 4. Data: 2012-10-09 14:31:52
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    > jakbys napisał po polsku to łatwiej byłoby pomóc.
    > Rozumiem, że CO się automatycznie przedłużyło na następny rok?
    > Jeśli tak to musisz zapłacić albo pisz do TU, żeby odpuścili.

    oni twierdza ze sie przedluzylo po 22.08.2012
    podalem linka w osobnym watku
    teraz czy to przedluzenie wobece tego artykulu obowiazuje prawnie ?

  • 5. Data: 2012-10-09 14:47:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości
> [...]
    >mialy pozmieniac ?
    >sprzedawca tweirdzil ze po wygasnieciu tej daty nie trzeba nic robic

    No to glupi byles, ze uwierzyles wtedy, i sie nie spytales co robic,
    skoro nie wiedziales.

    Ale w nowych przepisach jest mozliwosc wypowiedzenia w trakcie roku.
    Za poprzednie miesiace trzeba jednak placic.

    J.

  • 6. Data: 2012-10-09 15:05:12
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ale w nowych przepisach jest mozliwosc wypowiedzenia w trakcie roku. Za
    > poprzednie miesiace trzeba jednak placic.

    czyli jest szansa czy pewna szansa do zaplacenia tylko za 2 msc ?

  • 7. Data: 2012-10-09 16:26:46
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2012-10-09 15:05, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czyli jest szansa czy pewna szansa do zaplacenia tylko za 2 msc ?

    Tak, liczony jest każdy dzień więc im szybciej tym taniej.

  • 8. Data: 2012-10-09 16:57:08
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2012 14:16:04 +0200, Tomasz napisał(a):

> [...]
    > pozmieniac ?
    > sprzedawca tweirdzil ze po wygasnieciu tej daty nie trzeba nic robic

    Ja podepnę się pod temat, kupiłem samochód, gdzie ubezpieczenie OC jest do
    lipca 2013, ale mam informację, że opłacona jest tylko pierwsza rata. Drugą
    ratę musze zapłacić do grudnia br. problem w tym że kwota, którą muszę
    zapłacić jest wieksza niż oferuje mi mBank za cały rok.

    Pytania:
    1. Czy moge do 30 dni wypowiedziec umowę i zawrzeć nową ?
    2. Czy na mnie ciąży obowiązek zapłacenia ewentualnie 2 raty gdybym chciał
    zostać przy obecnym ubezpieczeniu ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2012-10-09 18:57:57
    Od: <4...@6...185757.invalid> (Tom N)

    huri_khan w

> [...]
    > ratę musze zapłacić do grudnia br. problem w tym że kwota, którą muszę
    > zapłacić jest wieksza niż oferuje mi mBank za cały rok.

    To idź i niech TU przeliczy, a jak nie będzie pasować, to wypowiedz

    > Pytania:
    > 1. Czy moge do 30 dni wypowiedziec umowę i zawrzeć nową ?

    Nie ma już 30 dni

    > 2. Czy na mnie ciąży obowiązek zapłacenia ewentualnie 2 raty gdybym chciał
    > zostać przy obecnym ubezpieczeniu ?

    A i owszem, jeśli nie zwrócisz sie o przeliczenie

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2012-10-09 20:15:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2012 18:57:57 +0200, Tom N napisał(a):

    > huri_khan w

    > To idź i niech TU przeliczy, a jak nie będzie pasować, to wypowiedz

    > Nie ma już 30 dni

    To jaki mam okres na wypowiedzenie tej umowy ?