  • 21. Data: 2012-03-01 15:01:38
    Temat: Re: Weszący policjanci?
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 23:51:18 +0100, Pietia napisał(a):

    > Ja bym tak bardzo nie wierzył koleżance. Prokuratora zatrzymanego za
    > jazde po pijaku legitymacja ratuje od punktów i odpowiedzialności
    > karnej, ale zgłoszenie idzie od razu do zwierzchnika.
    >
    > Od przekroczenia prędkości poczynając. I słyszałem od kilku
    > prokuratorów, ze woleliby zapłacić mandat, niż miec rozmowę z
    > przełożonym po takich akcjach.

    Tak samo mają sędziowie. Też często woleliby przyjąć mandat niż czekać na
    konsekwencje dyscyplinarne.

    --
    Franc

  • 22. Data: 2012-03-01 15:06:39
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-29 23:51, Pietia pisze:

> [...]
    >
    > Od przekroczenia prędkości poczynając. I słyszałem od kilku
    > prokuratorów, ze woleliby zapłacić mandat, niż miec rozmowę z

    Raz dla męża kumpeli sędzina przejechała się po boku samochodu i
    pojechała dalej, nie udało mu się jej dogonić ale ustalił personalia no
    i babka oczywiście niczego nie pamięta i w ogóle to nie ona ale jak
    poszedł do prezesa sądu to szybko sobie przypomniała i gościu dostał
    odszkodowanie z jej ubezpieczenia ...

    gregor

  • 23. Data: 2012-03-01 15:10:01
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 15:01, Franc pisze:

    > Tak samo mają sędziowie. Też często woleliby przyjąć mandat niż czekać na
    > konsekwencje dyscyplinarne.

    Sędziowie mają wszystko w dupie. Co zrobi sędzia sędziemu??

    NIC.

    Przykład ode mnie z sądu.
    Sędziowie mają podpisane przejęcie pełnej odpowiedzialności materialnej
    za notebooka. No i np. zamknięcie obudowy matrycy z położonym długopisem
    na klawiaturze skutkuje uszkodzeniem matrycy. No i co. Poszliśmy do
    prezesowej, że sędzia uszkodził laptopa i że powinien zapłacić za
    naprawę. No i na czym stanęło??
    Oczywiście sędzia nie wyłożył ani 1gr na naprawę, bo przecież za bardzo
    obciążyłoby jego budżet (pensja na wejście 6k PLN).

    Zresztą głośna sprawa sędziego Wielkanowskiego z Torunia. Poszukajcie
    poczytajcie.
    Tak tak, to z mojego podwórka...

  • 24. Data: 2012-03-01 17:11:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.03.2012 15:06, gregor pisze:
    > Raz dla męża kumpeli sędzina przejechała się po boku samochodu i

    Nie wiem co ma zona sedziego do twojej opowiesci, ale spoko.

  • 25. Data: 2012-03-01 18:15:59
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Nie wiem co ma zona sedziego do twojej opowiesci, ale spoko.

    jak to nie wiesz?
    Przecież to napisał gregor, sędzina na pewno była z PO.

  • 26. Data: 2012-03-03 01:04:53
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > To mnie rano pan policjant zszokował, zatrzymał, przedstawił się po czym
    > powiedział: badanie trzeźwości, proszę chuchnąć w moją stronę. No to
    > chuch, detekcja i po 5 sekundach werdykt - nic nie czuć.
    >
    > Odbyli nowe szkolenie na detekcję promili nosem? ;-)

    narkotykow nie wyczuwaja jeszcze czy musza zrobic upgrade ?
    przy okazaji niech robia badania jajek i aids tak za jednym by zagrozenie
    nie bylo
    dla tirowek i infekcji podczas wypadku

  • 27. Data: 2012-03-06 11:53:03
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    AZ, Mon, 27 Feb 2012 11:02:39 +0100, pl.misc.samochody:

> [...]
    > chuch, detekcja i po 5 sekundach werdykt - nic nie czuć.
    >
    > Odbyli nowe szkolenie na detekcję promili nosem? ;-)

    Zatrzymali mnie kiedyś do kontroli trzeźwości tym takim śmiesznym alkomatem
    bezdotykowym. A że to pierwsza taka moja kontrola w życiu, to dmuchałem
    delikatnie, na co pan policjant mi mówi "mocnej, jakby pan świeczkę
    zdmuchiwał"...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.