eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWestern Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny? › Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?
  • Data: 2010-07-13 07:38:32
    Temat: Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >Ale masz wpływ na ich wybór -- możesz bojkotować aplikacje,
    >które są napisane nieoszczędnie i niepotrzebnie działają
    >wolniej, niż by mogły :)

    Radek, jesteś niepoprawnym idealistą. W rzeczywistości często okazuje
    się, że masz do wyboru aplikację jedną z... jednej. Bo akurat musisz
    zrobić coś, do czego masz po prostu jedną aplikację na rynku. Albo masz
    aplikacje trzy, ale jedna tylko daje ci możliwość wymiany danych
    z innymi ze względu na stopień popularności. Albo akurat taki masz
    standard korporacyjny. Albo...
    W ogólności masz rację, ale w szczególności ta rada jest trochę typu
    "weźmy krowę sferyczną".

    --
    `b K...@e...eu.org d'