    Date: Sun, 20 Apr 2014 09:41:49 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt

    > Alleluja!
    > Dziękuję za Życzenia.
    > Pozwolę sobie jeszcze niejako upamiętnić ks. Sylwestra Zawadzkiego,
    > który odszedł do Pana w Wielki Poniedziałek. Miał 81 lat.
    > Miałem wyjątkową okazję i przyjemność spotkać się z nim w zeszłym roku.
    > Był już bardzo schorowany. Jednak nie zastaliśmy go u siebie, gdyż...
    > był na budowie. Zastaliśmy go pilnującego budowy Domu Pielgrzyma.

    No coż? Każdy dobry biznesmen pilnuje swojego interesu.

    > Po czym wsiadł do swojego samochodu i wrócił na parafię.
    >
    > Nie każdy wie, że ten sługa boży wybudował wiele budowli w swoim życiu.
    > Jednak pomnik Chrystusa Króla był uwieńczeniem jego dzieła.
    > Zapytałem:
    > -Ale chyba wybudować pomnik Chrystusa Króla było najrudniej?
    > - Robili wszystko, aby przerwać budowę.

    Jak zwykle z resztą każda głupota urzędnicza i nieznajomość prawa przez
    inwestorów kościelnych, tłumaczona jest przez osoby duchowne jako
    masońsko-komunistyczno-żydowsko-szatański spisek przeciwko Kościołowi.

    > http://www.youtube.com/watch?v=zM1rS88aOyw
    >
    > http://www.sanktuariummilosierdziabozego.pl
    >
    > Życzę wszystkim, aby pozostawili po sobie chociaż 1/1000 tego co dał nam
    > ks. Sylwester Zawadzki.
    > S.

    Tzn. czego?
    Budowli do "trzepania" kasiory i służących obrzędom pogańskim?

    Polecam Ci zapoznanie się z fragmentem Biblii - Księgą Wyjścia,
    rozdział 20, wersety 3, 4 i 5
    Oczywiście ktoś zaraz się oburzy, że to przecież nie jest pomnik Boga
    tylko Chrystusa.
    Jednak wiele osób wierzących, modląc się do Boga będą oddawali cześć
    betonowemu posągowi, który jest niczym innym jak antropomorficznym
    ucieleśnieniem Boga.