  • Data: 2014-04-20 16:16:28
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    news:f7006983-2176-47b6-82d9-80bf473fbbbe@googlegrou
    ps.com...
    > Nie mylę się. Czekałem aż powołasz się na ogólne zasady korzystania.
    > A w nich napisane że masz się podpisywać prawdziwym imieniem
    > i nazwiskiem. Sam się nie podporządkowałeś a pouczasz innych.
    > Spadaj na bambus.

    Widzisz... to nie jest sprawa zero-jedynkowa...
    Brak imienia i nazwiska nie przeszkadza ludziom tak bardzo (wcale?)
    jak pisanie nie na temat czy zostawianie długich tasiemców cytatów,
    i to wielu ich generacji, co Ty robisz...
    Mało tego - brak imienia i nazwiska jest de-facto normą w usenecie
    od jakiś 12-15 lat to Ci co publikują z nazwiskiem są w mniejszości.