  • Data: 2014-04-20 08:21:05
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-20 01:21, Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Wytłumaczę Ci skąd się wziął cały wszechświat pod warunkiem że Ty najpierw
    wytłumaczysz skąd się wziął bóg Bóg. Bo to zapewne o nieco chodzi.

    Dlaczego niby ja mam komuś tłumaczyć skąd się wziął bóg?
    Nie jestem wierzącym w sensie wyznawców wiary. Natomiast wierzę w siłę
    stwórczą wszechświata, ale nie wiem czym/kim ona jest i sam chciałbym
    się tego dowiedzieć.
    Tak więc źle zaadresowałeś swoje żądanie. Takie pytanie to raczej
    powinieneś kierować do wyznawców wiary.
    Jeżeli natomiast wiesz skąd się wziął wszechświat to się podziel z nami
    swoją wiedzą. Tylko proszę nie pisz, że z "wielkiego wybuchu", bo to już
    wiemy.