  • Data: 2014-01-06 18:22:09
    Temat: Re: Wentylatory do obudowy i zasilacza
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 17:55:23 +0100, Krystek napisał(a):

    > (szczególnie, że od starego przyjdzie mi uciąć przewód z wtyczką do
    > gniazda i od nowego to samo - uciąć wtyk 3-pinowy, by wydobyć dwa
    > przewody od zasilania...)

    Teraz w zasilaczu wentylator masz podłączony wtyczką, czy kabelki są
    przylutowane do płytki?
    Jeśli jest wtyczka 2-pin, to niczego nie musisz ciąć, ani lutować, nawet
    jak kupisz wentylator z 3 przewodami. Kabelki łatwo się wyjmuje z wtyczek.
    Wystarczy nacisnąć np. szpilką w okienku wtyczki i pociągnąć za przewód. Po
    wyjęciu ewentualnie odginasz "ząbek" na metalowym zacisku (ten, który
    naciskałeś wcześniej szpilką) i wkładasz do nowej wtyczki.

    --
    GLaF