  • Data: 2011-06-27 21:24:05
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Opis właśnie przeczytałeś :) Może niespójnie napisałem. Wypadek nie miał
    > związku (chyba) z tą akcją (
    > http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/611209-Dwie-osob
    y-ranne-w-wypadku-w-Sekocinie.html
    > ) ...

    Ten opis czytałem wcześniej i zupełnie mi nie pasował do Twojej
    opowieści.

> [...]
    > motocyklistom, a chwilę później stanąłem w korku z dużą ilością służb
    > technicznych moje podejrzenie było takie, że albo się wyeliminował, albo
    > kogoś. Potem w sieci wyczytałem, że jedna/dwie osoby ranne, choć
    > wyglądało to dużo poważniej - rozrzut był na 4 pasy, w sensie cała trasa
    > na / z Radomia stanęła ... miałem uciekać w lewo dobić do ósemki, ale
    > finalnie jak policja zaczęła puszczać, poleciałem tą wąziutką z 2,5
    > metrową jezdnią po lewej stronie wzdłuż głównej, jak się potem
    > dowiedziałem na 8 też było "pokazowo" więc dobrze, że nie przedobrzyłem.

    No tak, ale z tego wynika, że w sumie mimo jego starań nikomu się
    nic na szczęście nie stało. I tak też często bywa, że idiotom się
    udaje... Później tłumaczą, że o co innych chodzi - przecież wszystko
    jest w porządku...

    > Toteż lepiej zrobić - wiesz jacy będą dumni, że uratowali swoją akcją
    > żyć ? :)

    Wątpię - od dawna trąbią, że do większości wypadków dochodzi w dobrych
    warunkach atmosferycznych i przy dobrej widoczności.

    > A wracając do motocyklisty - wydawało mi się, że do tej pory dużo
    > widziałem w zakresie debili zdarzających się na moto - ten konkretny
    > debil pokazał mi, że sporadyczni idioci mają jednak dużo szerszy
    > wachlarz możliwości niż mnie się zdawało :)

    Mają, mają. Dawno temu w Szwecji byłem zaskoczony wyprzedzaniem
    na autostradzie między wyprzedzającymi się samochodami. Nie z lewej
    na "trzeciego", ale między - jak w korku, tylko przy szybkości
    tak ca 100km/h wyższej. Znaczy samochody jechały względnie z
    ograniczeniem (~110km/h na autostradach), a ten kmiotek
    śmignął nawet nie wiem ile, ale na oko poszedł między samochodami
    z różnicą przynajmniej z 80km/h. Później się dowiedzieliśmy od
    autochtonów, żeby uważać, ponieważ można trafić nie jednego,
    a kilku w grupie.

    Mają fantazję - jednak ocena takich zachowań była zdecydowanie
    negatywna i nikt nie próbował robić idioty z kierowcy, który
    oceniał prędkość takich artystów na oko/ucho.