  • Data: 2011-06-27 23:25:36
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Passat, w którego się wbił do kasacji, w środku ranni. Jakie OC obejmie
    > ten wypadek? O ile w ogóle miał jakieś OC...

    Spokojnie - renty to nie zrobi, ale faktem jest, że powinno tu
    działać prawo "spadkowe" :) nawet jeśli przeżyje (mówię o moich
    "chceniach") ... i to byłoby dobre i w sumie "logiczne".

    Srasz pieniędzmi - Nie potrzebujesz OC
    Biedak jesteś - potrzebujesz OC

    "Sranie pieniędzmi" uznać ... hmmm ... możliwość zarobienia
    kwoty gwarantowanej w OC przez 10 lat.

    Tak se gdybam. Za tego dzwona zdaje się zapłacimy wszyscy jeśli
    gnój nie przeżyje.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!