-
X-Received: by 2002:a0d:d452:: with SMTP id w79mr10966651ywd.243.1568579049195; Sun,
15 Sep 2019 13:24:09 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a0d:d452:: with SMTP id w79mr10966651ywd.243.1568579049195; Sun,
15 Sep 2019 13:24:09 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
ne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwi
nds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!o
24no10174350qtl.0!news-out.google.com!x7ni517qtf.0!nntp.google.com!o24no1017434
7qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 15 Sep 2019 13:24:08 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <6...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.181.24;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.181.24
References: <ql3bhp$epo$1@news.icm.edu.pl> <ql3h73$1cm9$1@gioia.aioe.org>
<b...@g...com>
<7...@g...com>
<5d7e46b3$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: We Wrocawiu dużo hulajnóg
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 15 Sep 2019 20:24:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3090
X-Received-Body-CRC: 2602555106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662700
[ ukryj nagłówki ]Urzadzenia transportu osobistego maja duza szanse sie upowszechnic. Przy
przemieszczaniu sie na niewielkie odleglosci zwlaszcza w centrach duzych miast sa
genialne. Do tego maja niezwykle maly stosunek zuzywanej energii na jednostke
odleglosci. Hulajnogi chwilowo domunuja wsrod UTO. Ale jest jeszcze kilka ciekawych
urzadzen. Monocykle, elektryczne deski i co jeszcze Chinczyk wymysli. Sa i
elektryczne skutery i rowery ale ze to inna klasa to ich poruszanie sie po ulicach
jest od dawna uregulowane. Jezdze hulajnoga od kilku miesiecy. Wiecej nia jezdze niz
samochodem. Po kilku miesiacach doswiadczenia widze ze musialbym sie bardzo postarac
zeby komus zrobic krzywde. A ze leniwy jestem to nie chce mi sie starac. UTO maja
wiele zalet. Chociazby taka ze sa praktycznie zero emisyjne. Moj miesieczny koszt
pradu to mniej niz jedno parkowanie w centrum miasta. Jesli faktycznie rzadzacy w
duzych miastach chca zeby powietrze bylo lepsze to musza stwarzac warunki do
korzystania z UTO. W Lodzi problemem jest duza ilosc chodnikow w zlym stanie.
Hulajnoga wymaga rownego a nie kurwidolow. Nie musi byc to od razu asfalt na wysoki
polysk. Bardzo dobrze jezdzi sie po rownej kostce. Kiedys Stalin stwierdzil ze u nich
jest wszystko, ale nie dla wszystkich. Pasuje to do hulajnogi i innych UTO. Zeby
jezdzic na hulajnodze trzeba miec wlasciwe dla tego srodka transportu cechy
psychofizyczne i chociaz troche pomarszczony mozg. Zeby bylo ciekawiej jestem 60+.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.19 22:32 Robert Wańkowski
- 15.09.19 22:35 J.F.
- 15.09.19 22:47 Shrek
- 15.09.19 23:34 Zenek Kapelinder
- 15.09.19 23:47 Zenek Kapelinder
- 16.09.19 01:36 kk
- 16.09.19 01:45 kk
- 16.09.19 03:32 Zenek Kapelinder
- 16.09.19 07:42 Robert Wańkowski
- 16.09.19 08:46 kk
- 16.09.19 14:07 J.F.
- 16.09.19 14:13 J.F.
- 16.09.19 14:15 Zenek Kapelinder
- 16.09.19 14:38 Kviat
- 16.09.19 17:56 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=