-
31. Data: 2010-02-03 11:55:44
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Katanka" <k...@i...pl> wrote in message
news:hkbi5a$h1r$1@inews.gazeta.pl...
>
> Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moją żonę też kocham do szaleństwa,
> a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedną rękę źle
> poskładaną po złamaniu ;)
Jesli przedmioty "dla ludu" stawiasz na rowni z zona, to ja mam nadzieje, ze
ona usenetu nie czyta. ;)
Pozdrawiam
Kamil
-
32. Data: 2010-02-03 11:56:27
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
limken wrote:
> Wiesz co - a brałeś pod uwagę fakt, że nie robiłeś tego na ostatnim
> biegu? bo mi w głowie świta, że elektronika auta sporo miesza...
> np u mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejszą moc...
V-Tech mówił, że auto się bardzo męczyło na czwórce i robili pierwszy przebieg
fabryczny na trójce. dlatego bałem się prosic o bieg numer 6.
--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
33. Data: 2010-02-03 11:59:55
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
kamil wrote:
> "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message
> news:hkbi5a$h1r$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moją żonę też kocham do
>> szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedną
>> rękę źle poskładaną po złamaniu ;)
>
> Jesli przedmioty "dla ludu" stawiasz na rowni z zona, to ja mam
> nadzieje, ze ona usenetu nie czyta. ;)
Zna mnie i nie ma nic przeciwko :)
--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
34. Data: 2010-02-03 12:38:37
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: "limken" <l...@x...xx>
Katanka wrote:
> limken wrote:
>
>> Wiesz co - a brałeś pod uwagę fakt, że nie robiłeś tego na ostatnim
>> biegu? bo mi w głowie świta, że elektronika auta sporo miesza...
>> np u mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejszą moc...
>
> V-Tech mówił, że auto się bardzo męczyło na czwórce i robili pierwszy
> przebieg fabryczny na trójce. dlatego bałem się prosic o bieg numer 6.
może oni się bali czy rolki wytrzymają... ;]
na 6 bez oporów pewnie licznik by się skończył ;)
--
limken polimken
-
35. Data: 2010-02-03 12:39:55
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: "limken" <l...@x...xx>
Katanka wrote:
> to wrote:
>> Katanka wrote:
>>
>>> Skoro maksymalne wartosci nie mówia wiele o samych
>>> charakterystykach, to może warto przytoczyć średnie wartości z
>>> przebiegów przed tunningiem i po. Pod wykresami dostałem wiele
>>> ciekawych informacji. Np. średnie wartości mocy i momentu przy całym
>>> przebiegu.
>>
>> Mnie ciekawi jak się zmieniły czasy do 100 km/h...
>
> Tez o tym myślę, ale nie ma mpojęcia jak to sprawdzić. Trzeba by było
> gdzieś na tor się przejechać. Jedno jest pewne, o wiele lepiej
> ciągnie na 6 biegu i wczoraj 200km/h osiągnąłem w oka mgnieniu. skoro
> auto ma maks prędkośc 245km/h, to może teraz i ponad 250 pojedzie.
nie no - szacun - wczoraj i 200 ;)
no chyba, że masz podgrzewany tor autostrady ;P
--
limken polimken
-
36. Data: 2010-02-03 12:54:53
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: Karolek <d...@o...pl>
to pisze:
> Karolek wrote:
>
>> Tak czytam i czytam i sobie mysle czego wy ludzie chcecie. To jest
>> seryjnie produkowany samochod na tasmie, silnik rowniez, a nie reczna
>> robota, to i powtarzalanosc nie jest idealna i jeden bedzie mial 220KM,
>> inny 200, a jeszcze inny 230KM, raptem 10% tolerancji. Silnik zrobi ze
>> 100kkm i tez moc bedzie inna i to nie koniecznie nizsza. Inna rzecz, ze
>> mogli by moc podawac na zasadzie nie mniej niz XXX, ale moze byc duzo
>> wiecej (tylko kto by wtedy to kupil jakby mu napisali, ze ma 200KM, a
>> moze i nawet 240KM :P )
>
> Jak w katalogu jest 220 i się za tyle płaci to co najmniej tyle powinno
> być.
>
Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac
w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego
by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.
--
Karolek
-
37. Data: 2010-02-03 12:55:07
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
limken wrote:
>> Tez o tym myślę, ale nie ma mpojęcia jak to sprawdzić. Trzeba by było
>> gdzieś na tor się przejechać. Jedno jest pewne, o wiele lepiej
>> ciągnie na 6 biegu i wczoraj 200km/h osiągnąłem w oka mgnieniu. skoro
>> auto ma maks prędkośc 245km/h, to może teraz i ponad 250 pojedzie.
>
> nie no - szacun - wczoraj i 200 ;)
> no chyba, że masz podgrzewany tor autostrady ;P
Nie, ale mam dobre opony ;) Zresztą to był moment z bananem na gębie, potem
zaraz jechałem zgodnie te 140.
--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
38. Data: 2010-02-03 13:00:40
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Karolek" <d...@o...pl> wrote in message news:hkbo9s$ih$1@news.mm.pl...
> Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac w
> katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by
> zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.
Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie zawyzac
(jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w okolicy 150).
Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok, wtryskiwacz to wtryskiwacz.
Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji przy wykonywaniu, rozlecialo by sie
to 50m od dealera.
Pozdrawiam
Kamil
-
39. Data: 2010-02-03 13:05:02
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
kamil wrote:
> "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
> news:hkbo9s$ih$1@news.mm.pl...
>> Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc
>> przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P
>> Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam
>> usrednione 220KM lepiej wyglada.
>
> Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie
> zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala
> w okolicy 150). Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok,
> wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji
> przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.
Masz rację. V-tech hamował kilkanaście takich silników w fordzie i ANI JEDEN nie
trzymał fabryki. wszystkie były niżej. Jedne były niżej o 5 koników, inne o całe
35 koników. Jeden z kolegów miał 185 fabrycznie na 4 biegu testowane. Podkręcili
mu do 227 i dopiero teraz jest zadowolony.
--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
40. Data: 2010-02-03 13:07:55
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 3 Feb 2010 09:40:10 +0100, Katanka napisał(a):
> Normalnie dla benzyniaka i silnika 2,5 to z tego co się orientuję ponad 2500 zł.
Plus utrata gwarancji :-)
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"