  • 31. Data: 2010-02-03 11:55:44
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message
    news:hkbi5a$h1r$1@inews.gazeta.pl...

    > Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moją żonę też kocham do szaleństwa,
    > a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedną rękę źle
    > poskładaną po złamaniu ;)

    Jesli przedmioty "dla ludu" stawiasz na rowni z zona, to ja mam nadzieje, ze
    ona usenetu nie czyta. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-02-03 11:56:27
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    limken wrote:

    > Wiesz co - a brałeś pod uwagę fakt, że nie robiłeś tego na ostatnim
    > biegu? bo mi w głowie świta, że elektronika auta sporo miesza...
    > np u mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejszą moc...

    V-Tech mówił, że auto się bardzo męczyło na czwórce i robili pierwszy przebieg
    fabryczny na trójce. dlatego bałem się prosic o bieg numer 6.

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 33. Data: 2010-02-03 11:59:55
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    kamil wrote:
    > "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message

    > Jesli przedmioty "dla ludu" stawiasz na rowni z zona, to ja mam
    > nadzieje, ze ona usenetu nie czyta. ;)

    Zna mnie i nie ma nic przeciwko :)

  • 34. Data: 2010-02-03 12:38:37
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Katanka wrote:

    > V-Tech mówił, że auto się bardzo męczyło na czwórce i robili pierwszy
    > przebieg fabryczny na trójce. dlatego bałem się prosic o bieg numer 6.

    może oni się bali czy rolki wytrzymają... ;]
    na 6 bez oporów pewnie licznik by się skończył ;)

    --
    limken polimken

  • 35. Data: 2010-02-03 12:39:55
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Katanka wrote:

    > Tez o tym myślę, ale nie ma mpojęcia jak to sprawdzić. Trzeba by było
    > gdzieś na tor się przejechać. Jedno jest pewne, o wiele lepiej
    > ciągnie na 6 biegu i wczoraj 200km/h osiągnąłem w oka mgnieniu. skoro
    > auto ma maks prędkośc 245km/h, to może teraz i ponad 250 pojedzie.

    nie no - szacun - wczoraj i 200 ;)
    no chyba, że masz podgrzewany tor autostrady ;P

    --
    limken polimken

  • 36. Data: 2010-02-03 12:54:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:

    > Jak w katalogu jest 220 i się za tyle płaci to co najmniej tyle powinno
    > być.

    Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac
    w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego
    by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.

    --
    Karolek

  • 37. Data: 2010-02-03 12:55:07
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    limken wrote:

    > nie no - szacun - wczoraj i 200 ;)
    > no chyba, że masz podgrzewany tor autostrady ;P

    Nie, ale mam dobre opony ;) Zresztą to był moment z bananem na gębie, potem
    zaraz jechałem zgodnie te 140.

  • 38. Data: 2010-02-03 13:00:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message news:hkbo9s$ih$1@news.mm.pl...

> [...]
    > katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by
    > zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.

    Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie zawyzac
    (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w okolicy 150).
    Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok, wtryskiwacz to wtryskiwacz.
    Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji przy wykonywaniu, rozlecialo by sie
    to 50m od dealera.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 39. Data: 2010-02-03 13:05:02
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    kamil wrote:
> [...]
    > wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji
    > przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.

    Masz rację. V-tech hamował kilkanaście takich silników w fordzie i ANI JEDEN nie
    trzymał fabryki. wszystkie były niżej. Jedne były niżej o 5 koników, inne o całe
    35 koników. Jeden z kolegów miał 185 fabrycznie na 4 biegu testowane. Podkręcili
    mu do 227 i dopiero teraz jest zadowolony.

  • 40. Data: 2010-02-03 13:07:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 09:40:10 +0100, Katanka napisał(a):

    > Normalnie dla benzyniaka i silnika 2,5 to z tego co się orientuję ponad 2500 zł.

    Plus utrata gwarancji :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel