  • 21. Data: 2010-02-03 11:06:06
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Napaliłem się na kolejną generację Mondeo,
    > która ma wystartowac podobno w 2011 ;)

    Po takiej ewidentnej wtopie, jaką zaliczył ford z Twoim autem chcesz
    kupic kolejnego? :) Jak na to nie spojrzec dostałes wybrakowany towar ....

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 22. Data: 2010-02-03 11:08:18
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:

    Skoro maksymalne wartosci nie mówia wiele o samych charakterystykach, to może
    warto przytoczyć średnie wartości z przebiegów przed tunningiem i po. Pod
    wykresami dostałem wiele ciekawych informacji. Np. średnie wartości mocy i
    momentu przy całym przebiegu.

    fabrycznie śerednie wartości:

    144 konie
    274 Nm

    po czipie średnie wartości:

    164 konie
    309 Nm

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 23. Data: 2010-02-03 11:12:06
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek M wrote:

    > Po takiej ewidentnej wtopie, jaką zaliczył ford z Twoim autem chcesz
    > kupic kolejnego? :) Jak na to nie spojrzec dostałes wybrakowany towar

    Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moją żonę też kocham do szaleństwa, a inny
    facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedną rękę źle poskładaną po złamaniu
    ;)

    Ps. Nie wiem czy pisałem, ale mialem wczoraj okazję poznac szefa V-techa i jego
    bryczkę. Sprowadził ze stanów specjalną wersję Forda Mustanga - Shelby. Jest to
    podrasowany model Forda Mustanga GT500 z 500 do 700 koni o magicznej ilości 1000
    Nm :) Z tyłu miał opony o profilu 20. Normalnie piękna maszyna!

  • 24. Data: 2010-02-03 11:13:30
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > Mnie ciekawi jak się zmieniły czasy do 100 km/h...

    Tez o tym myślę, ale nie ma mpojęcia jak to sprawdzić. Trzeba by było gdzieś na
    tor się przejechać. Jedno jest pewne, o wiele lepiej ciągnie na 6 biegu i
    wczoraj 200km/h osiągnąłem w oka mgnieniu. skoro auto ma maks prędkośc 245km/h,
    to może teraz i ponad 250 pojedzie.

  • 25. Data: 2010-02-03 11:26:39
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moją żonę też kocham do
    > szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedną rękę
    > źle poskładaną po złamaniu ;)

    Porównanie nie na miejscu ;)

> [...]
    > Shelby. Jest to podrasowany model Forda Mustanga GT500 z 500 do 700 koni
    > o magicznej ilości 1000 Nm :) Z tyłu miał opony o profilu 20. Normalnie

    Piekna, piekna - to fakt ....
    Tylko trakcja gdzies zagineła :D

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 26. Data: 2010-02-03 11:28:19
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > na 6 biegu i wczoraj 200km/h osiągnąłem w oka mgnieniu. skoro auto ma
    > maks prędkośc 245km/h, to może teraz i ponad 250 pojedzie.

    Niekoniecznie.
    Skrzynia się nie "konczy" jak jedzies max?

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 27. Data: 2010-02-03 11:33:34
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek M wrote:

    > Niekoniecznie.
    > Skrzynia się nie "konczy" jak jedzies max?

    Może być, że odcina przy iluś tam, albo się skrzynia kończy. Jak tylko dotrwam
    do wiosny, to sprawdzę.

  • 28. Data: 2010-02-03 11:34:42
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek M wrote:

    > Piekna, piekna - to fakt ....
    > Tylko trakcja gdzies zagineła :D

    Hehe i w zimie nie da się tym jeździc. Mówi, że lekko dotknie gazu i juz autem
    miota na wszystkie strony. Auto do jazdy TYLKO w ciepłe i suche dni ;)

  • 29. Data: 2010-02-03 11:46:24
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Katanka wrote:

    > Nadawało, zgłaszałem, ale niestety bez rezultatu. Kolega się nawet
    > procesował i też nie wskórał nic. Nie chwalę w tym poście Forda, bo
    > akurat w przypadku tego silnika pokpili sprawę. Chwalę V-Techa.
    > Zrobili to profesjonalnie, szybko i tego dotyczył ten post :)

    Wiesz co - a brałeś pod uwagę fakt, że nie robiłeś tego na ostatnim biegu?
    bo mi w głowie świta, że elektronika auta sporo miesza...
    np u mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejszą moc...

    --
    limken polimken

  • 30. Data: 2010-02-03 11:47:57
    Od: "limken" <l...@x...xx>