eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWczoraj w V-Techu pełen sukces :)Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
  • Data: 2010-02-03 13:17:19
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kamil pisze:
    >
    >
    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
    > news:hkbo9s$ih$1@news.mm.pl...
    >
    >> Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc
    >> przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej
    >> cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione
    >> 220KM lepiej wyglada.
    >
    > Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie
    > zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w
    > okolicy 150).

    Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna.

    >Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok,
    > wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji przy
    > wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.

    ROTFL.
    Nad interpretujesz to co napisalem, a nie pisalem o tolerancji
    wykonywanych czesci.
    Produkcja seryjna tylko wydaje sie doskonale powtarzalana, ale taka w
    zadnym razie nie jest.
    Nawet te Twoje przytoczone hondy jak sam piszesz maja rozbieznosci i
    chyba potrafisz sobie policzyc ile procentowo wynosi rozrzut mocy skoro
    niby widziales wiele tych silnikow na hamowni? Czy dalej wysnuwasz
    wniosek, ze ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja czesci do
    tych silnikow? :P

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: