  • Data: 2010-02-03 10:48:21
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katanka pisze:

    > Nadawało, zgłaszałem, ale niestety bez rezultatu. Kolega się nawet
    > procesował i też nie wskórał nic. Nie chwalę w tym poście Forda, bo
    > akurat w przypadku tego silnika pokpili sprawę. Chwalę V-Techa. Zrobili
    > to profesjonalnie, szybko i tego dotyczył ten post :)

    Tak czytam i czytam i sobie mysle czego wy ludzie chcecie.
    To jest seryjnie produkowany samochod na tasmie, silnik rowniez, a nie
    reczna robota, to i powtarzalanosc nie jest idealna i jeden bedzie mial
    220KM, inny 200, a jeszcze inny 230KM, raptem 10% tolerancji.
    Silnik zrobi ze 100kkm i tez moc bedzie inna i to nie koniecznie nizsza.
    Inna rzecz, ze mogli by moc podawac na zasadzie nie mniej niz XXX, ale
    moze byc duzo wiecej (tylko kto by wtedy to kupil jakby mu napisali, ze
    ma 200KM, a moze i nawet 240KM :P )

    --
    Karolek