  • Data: 2010-02-03 11:12:06
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek M wrote:

    > Po takiej ewidentnej wtopie, jaką zaliczył ford z Twoim autem chcesz
    > kupic kolejnego? :) Jak na to nie spojrzec dostałes wybrakowany towar

    Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moją żonę też kocham do szaleństwa, a inny
    facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedną rękę źle poskładaną po złamaniu
    ;)

    Ps. Nie wiem czy pisałem, ale mialem wczoraj okazję poznac szefa V-techa i jego
    bryczkę. Sprowadził ze stanów specjalną wersję Forda Mustanga - Shelby. Jest to
    podrasowany model Forda Mustanga GT500 z 500 do 700 koni o magicznej ilości 1000
    Nm :) Z tyłu miał opony o profilu 20. Normalnie piękna maszyna!

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL