eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWciśnięty pedał hamulcaRe: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation> <1...@m...org>
    <s...@n...istnieje> <m4dc6o$5ek$1@node2.news.atman.pl>
    <6527744604$20141117185853@squadack.com>
    <m4dkqc$duj$3@node2.news.atman.pl> <m4dl5k$hca$1@node1.news.atman.pl>
    <m4fsj5$lmp$1@node2.news.atman.pl> <m4ft4q$mbb$1@node2.news.atman.pl>
    <546cb363$0$2837$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4ilb9$ijv$1@node2.news.atman.pl>
    <546d4e46$0$18073$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4k637$l3$1@node2.news.atman.pl> <m4k6rv$1h4$1@node2.news.atman.pl>
    <m4k82c$2p5$1@node2.news.atman.pl> <gnayoj3bl0fr$.dlg@myjk.org>
    <m4kdua$8jn$1@node2.news.atman.pl> <1s3s1vv4hdpwd$.dlg@myjk.org>
    <m4kpu1$kge$1@node2.news.atman.pl> <1mehqe5l17qp9$.dlg@myjk.org>
    <546e2750$0$28783$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 20 Nov 2014 20:03:27 +0100
    Message-ID: <upglwxtjv997$.dlg@myjk.org>
    Lines: 25
    NNTP-Posting-Host: 178.43.31.207
    X-Trace: 1416510201 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18090 178.43.31.207:12816
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550014
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 20 Nov 2014 18:38:52 +0100, Jankol

    > Nie jest identycznie, bo na kwadratowym to
    > skręcasz w lewo i jedziesz dalej prosto,

    Na okrężnym w większości przypadków też tak jest -- zwłaszcza zjeżdżając z
    wewnętrznego. Generalnie wszystko zależy od obranej trajektorii jazdy --
    dlatego ja zjeżdżając zawsze staram się jechać taką trajektorą przy
    zjeździe, aby wjeżdżający nie miał wątpliwości gdzie pojadę -- nawet jeśli
    nie zauważy kierunkowskazu.

    > a na rondzie końcowy manewr skrętu w lewo to jest zawsze
    > skręt w prawo, bo zjeżdżasz z ronda.

    Sam fakt, że się kręci kierownicą w prawo nie robi ze zjazdu ze
    skrzyżowania (czyli końcowej fazy manewru skrętu w lewo) _skrętu_ w prawo.
    Nic dziwnego, że mezalians Ci wychodzi i ostatecznie stwierdzenie, że PORD
    jest do bani. Nie jest, trzeba go tylko "zaakceptować".

    Niestety, musisz się zdecydować po której stronie barykady stanąć, albo
    będziesz zawsze z dwóch stron bity. :P :D

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: