  • Data: 2014-11-20 18:07:08
    Temat: Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 20 Nov 2014 14:21:44 +0100, Jankol

    > Na "kwadratowym" przestaję błyskać lewym w momencie zakończenia
    > manewru, czyli zazwyczaj krótko przed zjazdem z skrzyżowania.

    Na okrężnym jest tak samo. Przyjrzyj się jak będziesz jeździć. Tak, na
    "kwadratowym" też czasem trzeba ręką wyłączyć lewy kierunkowskaz, bo
    automat nie załapie. Wszystko zależy od tego jak wygląda skrzyżowanie ew.
    jak się je pokona... Zupełnie jak na okrężnym.

    > Już nawet podczas naszej krótkiej dyskusji wyszło, że opuszczając rondo
    > trzeba używać lewego kierunkowskazu (w sytuacji skretu w lewo).
    > Takich kwiatków dałoby się znaleźć więcej.

    I jednocześnie, że przy "kwadratowym" jest identycznie.
    To co, trzeba zmienić w ogóle cały PORD?

    --
    Pozdor
    Myjk