-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
<m44rmp$icq$1@node2.news.atman.pl>
<1gscxhh3wu685$.1omo79f839n67.dlg@40tude.net>
<m451fj$o79$1@node2.news.atman.pl>
<1srz4yv4uuce4.neiqyf8zpufq$.dlg@40tude.net>
<2319139002$20141114234604@squadack.com>
<m461q7$dc7$1@node1.news.atman.pl> <m46t89$7fd$1@node1.news.atman.pl>
<m4dc48$5lm$4@usenet.news.interia.pl> <m4t0mp$6s5$1@mx1.internetia.pl>
<m4t0ao$veq$2@node1.news.atman.pl> <m4t3i5$g8l$1@mx1.internetia.pl>
<m4tffl$kqe$2@node2.news.atman.pl> <m4trdn$1b3$1@mx1.internetia.pl>
<m4ugsf$k8s$1@node2.news.atman.pl> <m4vtjs$df$1@mx1.internetia.pl>
<m4vulh$6b4$1@node1.news.atman.pl>
<5477181a$0$21545$65785112@news.neostrada.pl>
<m5762g$hos$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Date: Fri, 28 Nov 2014 11:13:42 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 141127-1, 27.11.2014), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 61
Message-ID: <54784a59$0$2653$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1417169497 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2653 89.72.242.154:3901
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550743
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:m5762g$hos$1@node2.news.atman.pl...
> On 2014-11-27 13:27, yabba wrote:
>
>>>> ale chyba
>>>> rozumiesz jak wiele mogą dać czasomierze czy tam raczej
>>>> "czasowskazywacze".
>>>
>>> A temu nie przeczę. Podobno w DC się nie da, bo mamy inteligentną
>>> sygnalizację i czas świecenia nie jest stały. Co oczywiście można by
>>> ominąć np "paskiem postępu".
>>>
>>
>>
>> Czyżby sterownik sygnalizacji byłby tak inteligentny, że sam nie wie
>> kiedy włączy zielone?
>> To już pod jakieś choroby psychiczne podpada. :)
>
> Z wyjaśnień chyba Galasa wynika, nie tyle, że nie wie, co że "może zmienić
> zdanie" w czasie trwania cyklu. Czyli na początku cyklu może myśleć na
> przykład, że będzie się świecić zielone przez 32 sekundy, a potem się
> rozmyślić i stwierdzić, że jednak 26.
>
> Tylko że:
>
> Po pierwsze to (chyba) Galas coś powiedział (niekoniecznie prawdę),
> dziennikarz "prąd o napięciu" coś zrozumiał i to co zrozumiał napisał,
> (niekoniecznie to co powiedział Galas), ja przeczytałem to co napisał
> dziennikarz i zrozumiałem (niekoniecznie dobrze), a nie to co dziennikarz
> chciał napisać;) Ogólnie głuchy telefon.
>
Dzięki, już rozumiem. Urzędniczy pion decyzyjny coś kręci.
> Ostatecznie sterownik jest rodzaju męskiego, więc powinien być raczej
> logicznie poukładany, fochów nie strzelać i być do ogarnięcia przez
> inżyniera - więc moje zdanie jest takie, że się da i nie jest to wyższa
> szkoła rakietowa;)
Jeśli sterownik jest źle pomyslany od początku, to może strzelać fochy, albo
nie mieć oczywistych dla inżyniera funkcji. Jednak biorąc pod uwagę moje
doświadczenia z podejściem urzędników do techniki, to raczej sterownik jest
"poukładany" i wystarczy z dostawcą dogadać się co do konkretnych ustawień.
Ale to wymaga myślenia i bezpośrednich rozmów, a nie przerzucania się
formalnymi zapytaniami ofertowymi.
> A co do inteligencji inteligentnego sterowania, to system Siemensa się
> regularnie wysypywał ze swoją inteligencją, na prostej skądinąd
> Wisłostradzie "bo zmieniły się znacznie potoki po długim weekendzie". Więc
> cholera wie, czy te sterowniki na schizofrenie nie cierpią, albo co
> bardziej prawdopodobne są napędzane logiką rozmytą;) Obecnie się nie
> wysypuje mimo ograniczonego burdelu z powodu remontu S8 i korków nie ma,
> więc albo "dorósł", albo go po prostu wyłączyli w diabły (obstawiam to
> drugie);)
--
Pozdrawiam,
yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=