eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWciśnięty pedał hamulcaRe: Wciśnięty pedał hamulca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
    <m44rmp$icq$1@node2.news.atman.pl>
    <1gscxhh3wu685$.1omo79f839n67.dlg@40tude.net>
    <m451fj$o79$1@node2.news.atman.pl>
    <1srz4yv4uuce4.neiqyf8zpufq$.dlg@40tude.net>
    <2319139002$20141114234604@squadack.com>
    <m461q7$dc7$1@node1.news.atman.pl> <m46t89$7fd$1@node1.news.atman.pl>
    <m4dc48$5lm$4@usenet.news.interia.pl> <m4t0mp$6s5$1@mx1.internetia.pl>
    <m4t0ao$veq$2@node1.news.atman.pl> <m4t3i5$g8l$1@mx1.internetia.pl>
    <m4tffl$kqe$2@node2.news.atman.pl> <m4trdn$1b3$1@mx1.internetia.pl>
    <m4ugsf$k8s$1@node2.news.atman.pl> <m4vtjs$df$1@mx1.internetia.pl>
    <m4vulh$6b4$1@node1.news.atman.pl>
    <5477181a$0$21545$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5762g$hos$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Date: Fri, 28 Nov 2014 11:13:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 141127-1, 27.11.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 61
    Message-ID: <54784a59$0$2653$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1417169497 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2653 89.72.242.154:3901
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550743
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:m5762g$hos$1@node2.news.atman.pl...
    > On 2014-11-27 13:27, yabba wrote:
    >
    >>>> ale chyba
    >>>> rozumiesz jak wiele mogą dać czasomierze czy tam raczej
    >>>> "czasowskazywacze".
    >>>
    >>> A temu nie przeczę. Podobno w DC się nie da, bo mamy inteligentną
    >>> sygnalizację i czas świecenia nie jest stały. Co oczywiście można by
    >>> ominąć np "paskiem postępu".
    >>>
    >>
    >>
    >> Czyżby sterownik sygnalizacji byłby tak inteligentny, że sam nie wie
    >> kiedy włączy zielone?
    >> To już pod jakieś choroby psychiczne podpada. :)
    >
    > Z wyjaśnień chyba Galasa wynika, nie tyle, że nie wie, co że "może zmienić
    > zdanie" w czasie trwania cyklu. Czyli na początku cyklu może myśleć na
    > przykład, że będzie się świecić zielone przez 32 sekundy, a potem się
    > rozmyślić i stwierdzić, że jednak 26.
    >
    > Tylko że:
    >
    > Po pierwsze to (chyba) Galas coś powiedział (niekoniecznie prawdę),
    > dziennikarz "prąd o napięciu" coś zrozumiał i to co zrozumiał napisał,
    > (niekoniecznie to co powiedział Galas), ja przeczytałem to co napisał
    > dziennikarz i zrozumiałem (niekoniecznie dobrze), a nie to co dziennikarz
    > chciał napisać;) Ogólnie głuchy telefon.
    >

    Dzięki, już rozumiem. Urzędniczy pion decyzyjny coś kręci.

    > Ostatecznie sterownik jest rodzaju męskiego, więc powinien być raczej
    > logicznie poukładany, fochów nie strzelać i być do ogarnięcia przez
    > inżyniera - więc moje zdanie jest takie, że się da i nie jest to wyższa
    > szkoła rakietowa;)

    Jeśli sterownik jest źle pomyslany od początku, to może strzelać fochy, albo
    nie mieć oczywistych dla inżyniera funkcji. Jednak biorąc pod uwagę moje
    doświadczenia z podejściem urzędników do techniki, to raczej sterownik jest
    "poukładany" i wystarczy z dostawcą dogadać się co do konkretnych ustawień.
    Ale to wymaga myślenia i bezpośrednich rozmów, a nie przerzucania się
    formalnymi zapytaniami ofertowymi.

    > A co do inteligencji inteligentnego sterowania, to system Siemensa się
    > regularnie wysypywał ze swoją inteligencją, na prostej skądinąd
    > Wisłostradzie "bo zmieniły się znacznie potoki po długim weekendzie". Więc
    > cholera wie, czy te sterowniki na schizofrenie nie cierpią, albo co
    > bardziej prawdopodobne są napędzane logiką rozmytą;) Obecnie się nie
    > wysypuje mimo ograniczonego burdelu z powodu remontu S8 i korków nie ma,
    > więc albo "dorósł", albo go po prostu wyłączyli w diabły (obstawiam to
    > drugie);)


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: