-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 23 Nov 2014 14:02:27 +0100
From: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>
Reply-To: d...@n...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0
SeaMonkey/2.30
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
<546777b9$0$3613$65785112@news.neostrada.pl>
<20141117160722.7fa0ee36@babcia-workstation>
In-Reply-To: <20141117160722.7fa0ee36@babcia-workstation>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 49
Message-ID: <5471dae5$0$2843$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.243.30
X-Trace: 1416747749 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2843 83.6.243.30:24498
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550247
[ ukryj nagłówki ]Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> Dnia 2014-11-15, o godz. 15:56:41
> t? napisał(a):
>
>> Maciek \"Babcia\" Dobosz wrote:
>>
>>> I tak się zastanawiam czemu większość
>>> kierowców stojąc na światłach ma wciśnięty pedał hamulca co widać po
>>> światłach z tyłu.
>>
>> Ja tak nigdy nie robię. Zawsze na czerwonym wysiadam z auta, wyjmuję
>> kliny z bagażnika i podkładam je pod koła, po czym wracam za
>> kierownicę. Po zapaleniu się zielonego wykonuję te czynności w
>> odwrotnej kolejności.
>
> Możesz się śmiać ale znam kolesia koło 70-tki obecnie który w latach
> 80-tych woził w maluchy parę cegieł. Bo opanować ruszania z hamulca
> ręcznego się nie nauczył. I jak stanął na takiej "stromiźnie" że mu
> maluszek po przerzuceniu nogi z hamulca na gaz szarpał i gaz to
> wyjmował cegiełkę, podstawiał pod koło i spokojnie odjeżdżał. Omijał
> jeśli mógł wszelkie strome podjazdy i potrafił sporo nadkładać żeby
> tylko nie trzeba było stawać pod górkę. Na szczęście już nie jeździ. ;-)
Faktycznie na szczęście = bi innej umiejętności tym bardziej chyba nie
mógł opanować... Problemem ruszania z ręcznego jest sytuacja gdzie
jednocześnie musisz ruszyć pod stromy podjazd i w momencie ruszenia
zacząć raptownie skręcać = w samochodzie bez wspomagania rak
zabraknie... I tu Maluch był świetny - miał tak ciasno umieszczone
pedały ze bez problemu dodawało się gazu nie puszczając hamulca nożnego.
--
Darek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.14 16:07 re
- 23.11.14 16:15 re
- 23.11.14 16:22 re
- 23.11.14 16:28 re
- 23.11.14 16:32 Cavallino
- 23.11.14 16:33 Cavallino
- 23.11.14 16:46 re
- 23.11.14 16:48 re
- 23.11.14 16:54 re
- 23.11.14 16:57 re
- 23.11.14 16:57 Shrek
- 23.11.14 17:00 Shrek
- 23.11.14 17:02 re
- 23.11.14 17:05 re
- 23.11.14 17:07 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=