eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWciśnięty pedał hamulcaRe: Wciśnięty pedał hamulca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Date: Wed, 19 Nov 2014 17:54:11 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <m4ihvm$9ji$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
    <m44v7i$m0d$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m45856$ukv$1@node2.news.atman.pl> <m4587c$m93$1@dont-email.me>
    <m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl> <m45pm2$h8h$1@node2.news.atman.pl>
    <n...@m...org> <m4b40o$tqn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m4ck9k$cbf$1@node2.news.atman.pl>
    <oxyexeb86mhs$.dlg@myjk.org> <m4cprj$h82$1@node1.news.atman.pl>
    <16e69io19m1ma$.dlg@myjk.org> <m4d5gk$sth$1@node1.news.atman.pl>
    <1s39ndmuw9ghg$.dlg@myjk.org> <m4dbo5$4ha$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m4dcr1$5p8$3@node2.news.atman.pl>
    <1hvniaecn83ud$.dlg@myjk.org> <m4dkiv$duj$1@node2.news.atman.pl>
    <20141118084744.6735660d@babcia-workstation>
    NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1416416055 9842 31.11.182.98 (19 Nov 2014 16:54:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Nov 2014 16:54:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    In-Reply-To: <20141118084744.6735660d@babcia-workstation>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549891
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-11-18 08:47, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
    > Dnia 2014-11-17, o godz. 21:08:01
    > Shrek <...@w...pl> napisał(a):
    >
    >> No bo skoro uważasz, że używanie kierunków przed skrętem, jak stoisz
    >> w kolumnie to coś złego, to zaczynam się zastanawiać co robię z nimi
    >> nie tak. Do tej pory miałem prosto - jak na skrzyżowaniu skręcam
    >> (odczepić się od rond) to wrzucam kierunek. A tu okazuje się, że źle
    >> robie, bo błyskam komuś w ślepia. W zasadzie, to przyznam się
    >> szczerze, że właśnie po to błyskałem, żeby ten sygnał do jego ślepi
    >> trafił, a tu mi burzysz prostą i elegancką teorię:P
    >
    > Ty mnie lepiej błyskaj - wolę oślepnąć i przestać prowadzić niż co
    > chwila kurwić. ;-)
    > Przykład: Za każdym razem jak w Warszawie jadę KEN-em od Centrum i mijam
    > jedyne skrzyżowanie bez lewoskrętu przy Ciszewskiego to kurwię. lewy
    > pas - lewo/prosto, środkowy - prosto, prawy (krótki przed
    > skrzyżowaniem) - prawo. Praktycznie zawsze kilka/kilkanaście samochodów
    > stoi. Z daleka patrzę czy przede mną na lewym pasie ktoś skręca - i
    > praktycznie nigdy nie. Na środkowym zwykle więcej aut bo nie mieszczą
    > się na ułomku w prawo i pas stoi. Po czym jak zmienia się światło to
    > nagle okazuje się że 2-3 auta z kolumny jednak z lewo jadą. Tylko że
    > kierunek wrzucają dopiero będą na środku skrzyżowania. Teraz już wiem
    > czemu to robią - w trosce o moje oczy. ;-)

    Ale to panie jest inna sytuacja - to sa buraki. Bo w przypadku gdy pas
    nie jest wylacznie do skretu to blyskamy zawsze - wlasnie po to, zeby
    ktos za nami wiedzial, ze pewnie przyblokujemy przejazd tym pasem. To
    chyba oczywiste bylo od poczatku.
    A ktos kto w to watpil to chyba dazy do bojki, zeby w pysk zarobic ;)

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: