    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Date: Wed, 19 Nov 2014 17:54:11 +0100
    <m45856$ukv$1@node2.news.atman.pl> <m4587c$m93$1@dont-email.me>
    <m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl> <m45pm2$h8h$1@node2.news.atman.pl>
    <n...@m...org> <m4b40o$tqn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m4ck9k$cbf$1@node2.news.atman.pl>
    <oxyexeb86mhs$.dlg@myjk.org> <m4cprj$h82$1@node1.news.atman.pl>
    <16e69io19m1ma$.dlg@myjk.org> <m4d5gk$sth$1@node1.news.atman.pl>
    <1s39ndmuw9ghg$.dlg@myjk.org> <m4dbo5$4ha$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m4dcr1$5p8$3@node2.news.atman.pl>
    <1hvniaecn83ud$.dlg@myjk.org> <m4dkiv$duj$1@node2.news.atman.pl>
    <20141118084744.6735660d@babcia-workstation>

    On 2014-11-18 08:47, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Ty mnie lepiej błyskaj - wolę oślepnąć i przestać prowadzić niż co
    > chwila kurwić. ;-)
    > Przykład: Za każdym razem jak w Warszawie jadę KEN-em od Centrum i mijam
    > jedyne skrzyżowanie bez lewoskrętu przy Ciszewskiego to kurwię. lewy
    > pas - lewo/prosto, środkowy - prosto, prawy (krótki przed
    > skrzyżowaniem) - prawo. Praktycznie zawsze kilka/kilkanaście samochodów
    > stoi. Z daleka patrzę czy przede mną na lewym pasie ktoś skręca - i
    > praktycznie nigdy nie. Na środkowym zwykle więcej aut bo nie mieszczą
    > się na ułomku w prawo i pas stoi. Po czym jak zmienia się światło to
> [...]

    Ale to panie jest inna sytuacja - to sa buraki. Bo w przypadku gdy pas
    nie jest wylacznie do skretu to blyskamy zawsze - wlasnie po to, zeby
    ktos za nami wiedzial, ze pewnie przyblokujemy przejazd tym pasem. To
    chyba oczywiste bylo od poczatku.
    A ktos kto w to watpil to chyba dazy do bojki, zeby w pysk zarobic ;)

    --
    mk4