  • Data: 2014-11-15 13:35:13
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Bo jak komuś wygodniej trzymać nogę na hamulcu to musi to być debil.
    > Debil i w dodatku kretyn ot co.

    Debilizm - stan upośledzenia umysłowego w stopniu lekkim
    Kretynizm - Wrodzony zespół niedoboru jodu (dawniej kretynizm lub
    matołectwo) - termin oznaczający niedorozwój umysłowy ciężkiego stopnia
    powstały w wyniku wrodzonej pierwotnej niedoczynności tarczycy.
    (kopyrajt: Wikipedia)
    Z pewnoscia jest im wygodnie. Cale szczescie, ze wiekszosc spoleczenstwa
    nie koniecznie robi to co im jest wygodnie. Na pozostalych trzeba
    niestety uchwalic prawo i je egzekwowac, sami nie zrozumieja. Albo
    przynajmniej uczyc od poczatku prawidlowego zachowania:
    http://www.wykop.pl/link/1405987/uk-driving-test/

    > P.S. Przynajmniej teraz już wiem, czemu w miastach ruch od świateł
    > odbywa się w takim "zawrotnym" tempie jak teraz. Większość to mędrcy
    > tacy jak Ty... jadą na ręcznym.

    Nie mierz wszystkich swoja miara. Jak kiedys wsiadziesz do samochodu, to
    spróbuj jechac na recznym. Jesli jest sprawny, to jazda raczej
    niemozliwa. Musisz sie wiele jeszcze nauczyc.
    Dla mnie nie jest problemem na zoltym wrzucic jedynke i rowno z zielonym
    ruszyc zwalniajac reczny. Jakos zwykle ruszam pierwszy. Ruszanie ze
    zwalnianiem recznego jest jednym ze stalych/obowiazkowych manewrow na
    prawo jazdy. To zla wiadomosc dla Ciebie, musisz to opanowac, zeby
    kiedys zdac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa