  • Data: 2016-12-16 09:03:09
    Temat: Re: Ważny wyrok WSA
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Rozumiem, że Ty poszukałeś i chcesz o tym podyskutować, tylko sie czegoś
    > obawiasz.

    Wiem jak działają dziennikarze i sądy, sprawa dotyczyła konkretnej sytuacji i
    zakładam że wyrok zapadł w odniesieniu do do tej własnie sytuacji, a nie wszlkiech
    możliwych.

    > Dobre wyciągam... Chyba jednak nie czytałeś wyroku...

    Nadal twierdzę że nie.

    > Może ułatwi Ci to odnalezienie ;P

    Super, a tezę przeczytałeś, bo obawiam się że nie.

    "TEZY
    W świetle obowiązujących przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
    drogowym wjeżdżający na skrzyżowanie o ruchu okrężnym nie może sygnalizować zmiany
    kierunku ruchu lewym kierunkowskazem.

    Nie dotyczy to sytuacji, gdy wjazd na takie skrzyżowanie jest połączony ze zmianą
    pasa ruchu (np. w przypadku konieczności ominięcia przeszkody, czy też zmiany pasa na
    samym skrzyżowaniu, jeśli posiada ono co najmniej dwa pasy ruchu)."

    Aby Ci ułatwić, drugi akapit.
    Sąd wyraźnie odnosi się do ronda "okrągłego" na skrzyżowaniu dróg dwujezdniowych
    oznaczonych C12, choćby takich jak wspominane tu wielokrotnie rondo de Gaulle'a w
    Wawie następuje na skrzyżowaniu zmiana pasa ruchu przy każdym skręcie, bo pasy sa
    wymalowane na wprost, a nie koncentrycznie dookoła wyspy.

    Teraz już rozumiesz?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń