    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ważny wyrok WSA
    Date: Wed, 14 Dec 2016 12:52:17 +0100
    <2...@t...pl>
    <o2r6n7$ilk$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <o2rahs$mjj$1@node2.news.atman.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Zatem nieprawdą jest to, co napisałeś, że "Są identyczne, różnią się
    > tylko oznakowaniem jedno ma C12, na drugim go nie ma.".

    Zapomniałem że dla purystów powinienem wyszczegółowić wszystkie róznice. Napisałem że
    różni się oznakowanie, dodatkowo wymieniłem C12 jako ten magiczny znak czyniący cuda
    ze skrzyżowaniem.

    > Choć, nie identyczny - skręcając w lewo na rondzie nie migasz w lewo, a
    > przed normalnym skrzyżowaniem tak.

    Na obu tych skrzyżowaniach skręcając w lewo migasz, C12 na tym z Hynka nie zwalnia
    cię z tego obowiązku, mało tego, na obu tych skrzyżowaniach _nie_migasz_prawym_
    zjeżdżając z niego. W przeciwieństwie oczywiście do "prawdziwego" s.o.r.o.
    oznaczonego C12 (na którym ruch na obwiedni odbywa się po okręgu) na których ruch
    jest zorganizowany inaczej i pasy w związku z tym też są wymalowane inaczej. c.b.d.u.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń