  • 41. Data: 2012-02-07 14:11:45
    Temat: Re: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-07 11:32, J.F pisze:

    > Ja po prostu wychodze z zalozenia ze jesli plus ma podobna ilosc BTS co
    > t-m, to i pokrycie powinno byc podobne.
    > Czyli jesli sa miejsca gdzie sie w plusie nie pogada, to powinny byc i
    > miejsca gdzie t-m zawodzi.

    Teoria jest piękna - praktyka mówi co innego ;)

    > A z praktyki - mieszkam 500m od stacji Ery, no i zdarzalo sie ze
    > przychodzi SMS "numer xxx usilowal sie z toba polaczyc". A ja od godziny
    > siedze przy telefonie i ten nawet nie zapikal.

    Aaa - połączyli teorię z praktyka :)

    > No i nie wiem - Era winna czy telefon winny, bo chyba nie blaszana
    > elewacja budynku, skoro sygnal mam silny.

    Może jakaś awaria - to też się zdarza.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 42. Data: 2012-02-07 14:59:32
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 14:01, Chris pisze:
> [...]
    > firmie, nie jest fajne wychodzić z budynku przy każdej rozmowie.
    > Na razie z T-Mobile nie mam żadnego problemu , działa wszędzie nawet w
    > garażu podziemnym w miejscach gdzie sąsiad z Orange nie ma zasięgu od bramy
    > wjazdowej a u mnie działa dalej bez problemu. Brat po XX latach z Orange i
    > opcji VIP Firmowej czy jak jej tam na imię zmienił na T-Mobile bo w
    > Warszawie miał problemy z siecią, po prostu jej brakowało
    > (Mokotów/Stegny/Wilanów/Ursus Skorosze) po zmianie na T-Mobile zasięg jest
    > wszędzie. Być może są miejsca gdzie T-Mobile też zawodzi ale nie spotkałem

    Może to zalezy od telefonu, baterii, bo mnie na Mokotowie działa Play i
    Orange.
    W Orange raz mi sieć nie działała w przypadku prawie wyczerpanej baterii.

    --
    animka

  • 43. Data: 2012-02-07 15:42:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    >No ale jeżeli Play ma swoje nadajniki oraz korzysta z Plusa, to musi
    >wypaść lepiej niż ten Plus...

    Chyba ze skopali przelaczanie, ale jak widac nie skopali.
    Poza tym - co to klienta obchodzi jak, wazne ze ma taniej i lepiej ...
    no chyba ze nie ma ... a moze jednak ma ? :-)

    J.

  • 44. Data: 2012-02-08 11:49:46
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Animka nabazgrał(a):

    > Może to zalezy od telefonu, baterii, bo mnie na Mokotowie działa Play i
    > Orange.

    Nokia N95, Samsung Galaxy S2, wcześniej nie pamiętam co miał ... ale ogónie
    problemy z Orange, z TM bez problemu. Być może jest jakaś dziura na mapie
    ale nie jest fajne podchodzić do okna żeby złapać dobry sygnał i móc
    normalnie rozmawiać bo inaczej się nie da.

  • 45. Data: 2012-02-17 21:08:21
    Od: skx <s...@s...eu.org>

    Grzexs:

    > Napisałem powyżej. Tak-tak ma lepsze warunki dla numerów przeznaczonych na
    > "odstawienie do długotrwałej rezerwy".

    Lepsze niż doładowanie za 5zł przedłużające możliwość wykonywania połączeń
    o 370 dni i odbierania o chyba 450?

    --
    s...@s...eu.org http://skxpl.eu.org/
    @skx http://twitter.com/skx