  • 1. Data: 2012-02-04 21:51:12
    Temat: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Przeniosłem pre-paid z Playa do Tak-taka i ku mojemu zdziwieniu mam 5,01
    zł na koncie z datą ważności 2030! Czy ten typ tak ma, czy się mi
    trafiło coś ekstra? Czy ta data nie zmieni się po wykonaniu połączenia
    wychodzącego? W sumie numer przeniosłem w celu przechowania w czasie -
    bo ładny i jestem z nim związany emocjonalnie ;), ale nie myślałem, że
    od razu dostanę taki termin ważności.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-02-04 22:36:19
    Temat: Re: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wychodzącego? W sumie numer przeniosłem w celu przechowania w czasie - bo
    > ładny i jestem z nim związany emocjonalnie ;), ale nie myślałem, że od

    Mam dokładnie to samo. Po wykonaniu połączenia data się zmieni.

  • 3. Data: 2012-02-05 11:31:25
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Mam dokładnie to samo. Po wykonaniu połączenia data się zmieni.

    Dzięki za info.

    Po przyjęciu połączenia przychodzącego data ważności nie zmieniła się.

    Myślę, że ta właściwość TT znacznie polepszy statystyki T-Mobile`a w
    kwestii aktywnych kart SIM.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-02-05 13:01:00
    Od: "untaczejbul" <h...@i...ok>

    Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam dokładnie to samo. Po wykonaniu połączenia data się zmieni.

    To może lepiej go nie wykonywać? ;)

  • 5. Data: 2012-02-05 20:43:51
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sat, 04 Feb 2012 22:51:12 +0100, Grzexs napisał(a):

> [...]
    > wychodzącego? W sumie numer przeniosłem w celu przechowania w czasie -
    > bo ładny i jestem z nim związany emocjonalnie ;), ale nie myślałem, że

    Można wiedzieć jaka była przyczyna przenosin z Playa do TakTaka? Bo mam
    obecnie TakTaka i zastanawiałem się nad przenosinami do Playa, a skoro coś
    tam nie grało to przynajmniej bym sobie zachodu oszczędził?

  • 6. Data: 2012-02-05 21:35:20
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Można wiedzieć jaka była przyczyna przenosin z Playa do TakTaka? Bo mam
    > obecnie TakTaka i zastanawiałem się nad przenosinami do Playa, a skoro coś
    > tam nie grało to przynajmniej bym sobie zachodu oszczędził?

    Napisałem powyżej. Tak-tak ma lepsze warunki dla numerów przeznaczonych
    na "odstawienie do długotrwałej rezerwy". Przy okazji chciałem sprawdzić
    pewien aparat, że rzeczywiście ma simlocka na Erę/T-Mobile.

    Numer do normalnych zastosowań oczywiście jak najbardziej przenoś.

    Co prawda po likwidacji promocji "30 zł za 10 zł" oferta PlayFresh
    uległa radykalnemu pogorszeniu, ale i tak jest najlepsza w pewnych
    zastosowaniach - jeśli dzwonisz na numery w tej sieci i stacjonarne, to
    nic go nie pobije. No i wewnętrzny roaming w Orange i Plusie daje
    praktycznie 100% zasięg w kraju.

    Ja mam jednak nadzieję, że Plus w końcu wyskoczy z czymś rewelacyjnym,
    bo tak obecnie odstają od reszty, że to aż niemożliwe. I wtedy znów
    rodzinne przenosiny.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2012-02-06 08:06:09
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Grzexs nabazgrał(a):

> [...]
    > zastosowaniach - jeśli dzwonisz na numery w tej sieci i stacjonarne, to
    > nic go nie pobije. No i wewnętrzny roaming w Orange i Plusie daje

    Zapraszam do mnie do firmy :) kolega zmienił z T-Mobile na Play i wszsycy
    się z niego śmieją bo żeby zadzwonić musi wyjść z budynku a T-Mobile działa
    bez problemu w nagłębszych zakamarkach firmy :) a takich miejsc znam
    conajmniej kilka gdzie T-M działa bez problemu a reszta leży. Za to Play ma
    fajną opcję z pakietem internetowym, WM też ma ale sporo niższy.

  • 8. Data: 2012-02-06 09:36:12
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-06, o godz. 09:06:09
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > takich miejsc znam conajmniej kilka gdzie T-M działa bez problemu a
    > reszta leży. Za to Play ma fajną opcję z pakietem internetowym, WM

    Od dwóch lat Play nie może w sposób stabilny pokryć warszawskiego
    Wilanowa i sąsiedniego Konstancina-Jeziornej. Mam w firmach 3 sieci
    - Play, Orange i T-Mobile i tylko z tym pierwszym są problemy na
    obrzeżach Warszawy. Reklamuje się też że ma zasięg w całym
    warszawskim metrze. Zasięg może i ma - ale porozmawiać nie da
    rady. ;-) W odróżnieniu od dwóch pozostałych sieci. I nie zależy to
    od telefonu bo połączenia są wykonywane z około 10 modeli różnej
    klasy. Nie przeczę że Play ma tanio - niestety jest to sieć w której
    nie masz pewności stabilnego połączenia nawet jeśli sygnalizuje że
    zasięg jest w porządku.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2012-02-06 12:21:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > warszawskim metrze. Zasięg może i ma - ale porozmawiać nie da
    >rady. ;-) W odróżnieniu od dwóch pozostałych sieci.

    No ale czekajcie - Play ma tez mozliwosc dzialania w sieci Plusa.
    Siec Play to pewnie ma jeszcze wiele bialych plam, ale Plus raczej nie
    odstaje od pozostalych.

    Wiec pewnie sa i obszary gdzie np T-mobile zawodzi, a Play dziala
    swietnie.

    Czy moze jednak ta wspolpraca z Plusem zawodzi.

    J.

  • 10. Data: 2012-02-06 12:33:01
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-06, o godz. 13:21:14
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > No ale czekajcie - Play ma tez mozliwosc dzialania w sieci Plusa.
    > Siec Play to pewnie ma jeszcze wiele bialych plam, ale Plus raczej

    W roamingu Plusa/Orange najczęściej jak się do Play dzwoni na tym
    obszarze "Abonent czasowo niedostępny" mimo że telefon włączony i
    zalogowany do sieci. I nawet od czasu do czasu da się z niego
    zadzwonić. Play nieodmiennie od grudnia 2009 twierdzi że jest wszystko
    OK.

    > Wiec pewnie sa i obszary gdzie np T-mobile zawodzi, a Play dziala
    > swietnie.

    W tę stronę nie udało mi się przez 2 lata trafić na coś takiego a sporo
    jeżdżę po różnych dziurach. W drugą jak chcę mieć pewne połączenie to
    coś poza Play-em.

    Zdrówko