    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
    Date: Tue, 7 Feb 2012 11:31:38 +0100

    Dnia 2012-02-07, o godz. 11:07:29
    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Nie chodziło mi o teren Konstancin-Jeziorny, tylko o błąd
    > w odmianie :) W zakresie zasięgu się zgadzałem :)

    Wiem - dlatego nie komentowałem :-P
    Podobnie jest z Jabłonną. ;-)

    > Ja mam wrażenie, że z Orange jest gorzej od jakiegoś czasu.

    Ja mam firmowy telefon plus firmowy net w Orange. Darowanemu koniowi w
    zęby się nie patrzy patrzy ale chyba masz rację. O ile centra dużych
    miast są OK to poza nimi jest tragedia. W ostatni weekend byłem w Żywcu
    i okolicach. Lepiej szło na słowackim roamingu niż na Orange. O
    transmisji danych mogłem zapomnieć - pakiety chyba tam noszą gołębie a
    te się schowały przez zimnem. ;-) W sumie w T-Mobile mogę zwykle na
    trasie puścić dzieciakowi na telefonie/tablecie jakąś bajke via Ipla. W
    Orange niemozliwe nawet na głównych szlakach.

    > Z Playa da się pogadać w metrze i w tunelach. Faktem jest, że nie
    > sprawdzałem dokładnie całego zasięgu metra ;)

    Ja zwykle jeżdżę z Centrum na południe i jest problem. W W3 zasięg w
    tunelach znika za Wilanowską w kierunku Kabat choć na stacjach się
    pojawia.

    > Ja też nie planuję (osobiście T-Mobile + Orange), niemniej co jakiś
    > czas sprawdzam oferty. Play wręcz otwarcie twierdził, że taniej
    > niż inni nie będzie, ale będzie lepiej (cokolwiek by to miało
    > znaczyć).

    Lepiej niż teraz chyba. A to mało ambitny cel. ;-) No i jeszcze mogli
    by przeszkolić solidnie obsługę infolinii i wpoic im że zwracania się
    na "Ty" do klienta to amerykańska a nie europejska tradycja.

    Zdrówko