  • Data: 2011-02-02 15:24:05
    Temat: Re: Wazelina dla PZU
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 2 Feb 2011 11:30:20 +0100) ktos podajacy sie za Jackare
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No jasne, ale musialbym sie z nimi sadzic, a dzieki zmianie w OWU nie
    > musze.

    no widzisz - jest tu pewne ryzyko.
    Jak zauwazyl J.F. - polisa to pewna umowa (dobrowolna) i liczyc sie
    powinno OWU z dnia podpisania tej polisy (=zaakceptowania jej warunkow).

    Bo zalozmy, ze sytuacja bylaby odwrotna, tzn. w Twoim OWU nie trzeba
    byloby miec BT, a potem TU zminiloby na 'ze trzeba miec BT' to co bys
    zrobil?

    Jesli jest jak piszesz - to dobrze, ze tak sie stalo (dla Ciebie w tym
    przypadku). Jednak wniosek z cales sytuacji jest baaardzo metny: po co
    w takim razie sa OWU w PZU ?
    Zgadzasz sie na OWU raz - podpisujac umowe. A jesli w trakcie jest
    zmiana OWU, to powinienes dostac do wgladu i zaakceptowania to nowe OWU
    - bo moglbys np. nie zgadzac sie z jakims punktem = moglby byc dla
    Ciebie niekorzystny.

    --
    pozdr
    Adam (AL)