  • Data: 2012-02-17 11:12:29
    Temat: Re: Wawa - strefa płatnego parkowania
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-16 20:06, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Dzisiaj miałem niemiłą niespodziankę za wycieraczką, a mianowicie
    > informację, że nie dokonałem opłaty za parkowanie w strefie płatnego
    > parkowania. Zakląłem szpetnie i pojechałem, ale potem pojawiły się
    > wątpliwości. Szczerze mówiąc przez gapiostwo nie zorientowałem się, że
    > wjechałem w strefę, tylko później tak sobie uświadomiłem, że właściwie
    > nie wiem, jak taka strefa powinna być oznakowana. Przy parkingu na 99%
    > nie było znaku "P płatny", co chyba zazwyczaj występuje. Czy na granicy
> [...]
    Hejka. Miesiąc temu też miałem podobną sytuację w Stolicy. Nie było
    znaku, że strefa płatnego parkowania ani znaku parking płatny (parkingi
    pod Centrum Nauk Kopernik. Nie byłem zresztą sam, tylko stało jakieś
    paręnaście samochodów i to również na warszawskich numerach. Porobiłem
    zdjęcia. Mandat wziąłem, wróciłem do domu (do Torunia) i naskrobałem
    reklamację do zarządu dróg w Warszawie, załączyłem wydruk zdjęć.
    Wysłałem oczywiście listem poleconym. Od miesiąca nie dostałem
    odpowiedzi, nikt się nie raczył ze mną się skontaktować, zero
    wiadomości. Mam ich głęboko w poważaniu. Rozmawiałem z sędziami u mnie w
    Sądzie i stwierdzili, że jak sprawa wyląduje w sądzie, to mam sprawę
    wygraną.
    Oczywiście pismo było dosadne i nie omieszkałem wyłożyć kawy na ławę.