  • Data: 2012-02-29 15:03:54
    Temat: Re: Wawa - strefa płatnego parkowania
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil 'Model' wrote:

    > Niech trafi w Warszawie. Po rozmowie z sędziami i pokazaniu zdjęć i
    > opisu sytuacji, stwierdzili, że wszystko jest po mojej stronie, więc nie
    > ważne w którym sądzie będzie sprawa.

    Ale pewnie nie wiedzieli, że to jest strefa płatnego parkowania. Znaki strefowe
    (czyli wszelkie białe tablice dotyczące, czy to ograniczenia prędkości, czy
    terenu zabudowanego, czy też ograniczonego postoju, czy właśnie strefy płatnego
    parkowania) nie "wygasają" na każdym skrzyżowaniu. Oznaczają wjazd do strefy.
    Wyjazd jest oznaczony odpowiednią przekreśloną tablicą.

    > Zresztą ZDM nie raczył odpisać więc niech spada...

    ZDM cię olał, być może przypomni sobie za 4 lata.

    BTW. jedna z uliczek koło "Kopernika" to teren prywatny -- tu pretencje mogłaby
    mieć ochrona ale SM nic tu do rzeczy (i do parkowania tamże).

    pzdr
    \SK