eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[Wawa] Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadącego na dlugich :)Re: [Wawa] Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadšcego na dlugich :)
  • Data: 2009-10-05 13:20:54
    Temat: Re: [Wawa] Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadšcego na dlugich :)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-02 21:51:51 +0200, n...@s...com said:

    > Ja juz slyszalem rozne teksty, np takie ze ktos dlugimi mrygal zeby
    > kolo na podporzadkowanej na pewno go zobaczyl (mryganie latwiej
    > zauwazyc niz dlugie), a kolo myslal ze daje mu znaki ze go wpuszcza i
    > dzwon.

    A to IMHO jeszcze zależy jak się mrygnie. Jak ze 2-3 razy krótko, to
    kojarzy się z wpuszczaniem, jak 1-2, ale dłużej po 2 sekundy, to nie
    wjeżdżają. No przynajmniej mi. Ale ja też jak trafiam na takiego
    niepewnego zawodnika, co to mi podejrzanie wygląda, to raz że letko
    przychamowuje (jeszcze, bo na skrzyżowaniach gdzie stoją do lewoskrętu
    z definicji zwalniam), to jeszcze czasem se tak profilaktycznie pierdnę
    w trąbke, króciutko. Jak mawiali starożytni słowianie: so far so gut.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco